28. 02. 2015.

Shiseido RS 701 perfect rouge karmin - recenzija

Z sve one koji me ne poznaju... ja sam Ena i ovisnik sam o nude karminima unazad šest godina. Totalni sam ovisnik kada vidim prekasnu nude boju, koja vuče na rozo i pristaje mom hladnom ili rozom podtonu... i jednostavno moram kupiti takav karmin.
Za mene je nude karmin, baš takav... znači pristaje mom tonu kože i nikako ne smije ići na smeđe! Za mene nude nije fasada, koja izgleda kao korektor na usnama ili smeđe usne...
Nude su po meni "gole", sexy usne.
Ovo je najsvijetliji nude karmin koji imam u kolekciji. Dugo mi je trebalo vremena da se naviknem na njega, odnosno na boju, jer sam umislila u svojoj glavi da je presvijetao za mene... ali nije! :)
Danas ću vam pričati o Shiseido ljepotanu RS 701 Serenity. 
(Unaprijed se izvinjam na slikama, na prvoj slici piše RS 701, dok na ostalima piše RS710 greška u brzopletom kucanju... slike sam izbrisala s kompa, jer je prespor i jedan nema trunke memorije i stvarno ne mogu opet da slikam... a mislim da se boja savršeno vidi na tim slikama...) Znači pričam o RS 701 karminu! :)

Dolazi u prekrasnom metalnom pakovanju i savršeno sjedne u e-bay stalak za karmine, malo je teži u ruci i ima specifičan oblik... elegantan i krasi ga jedostavni Shiseido logo. Za oko 30 Eura (zavisi od mjesta gdje kupujete i da li je na akciji) dobit ćete 4 grama proizvoda.
Shiseido obećava luksuzni finiš, ultra laganu i hidratacionu formulu koja traje čitav dan, skupa s intenzivnom bojom. Bez lijepljenja usni... Naravno, dermatološki testirano. 
Kada pogledamo sastojke vidjet ćemo da ima tu neke magije i da bi ovo stvarno mogao biti dobar karmin! :)








Boja je svijetlo roza, možda čak i prljavo roza sa trunčicom sive u sebi. Ja obavezno ispod stavim L'oreal 660 olovku za usne (koja je moj savršeni pratioc za nude karmine) i baš zbog njene boje izgubi se ona trunčica sive kod Shiseido karmina! Najviše volim da napravim blagi ombre lips s ovim karminom i mislim da je za to i više nego savršen.
Tekstura je famozna! Svaka im čast na ovom karminu, mene je bacio s nogu... i od kako ga imam ja ga štedim... hahahaha!!! Znači u potezu imate savršene nude usne i  bogatu boju... ako stavite dupli sloj boja će biti intenzivnija i pojavit će se ona trunčica sive iz karmina! Sada ko ne voli sivu jedan sloj je i više nego dovoljan... ono što volim kod ovog karmina je baš to! Samo jedan sloj na usnama je dovoljan za čitav dan!!! Ona hidratacija za koju kažu da traje čitav dan i to je istina... ovo je jednostavno savršen karmin i zaljubljena sam u njega.
 Ovo je karmin koji će preživjeti poljubac, trebam li još šta o njegovoj postojanosti reći... pića, jela... to je sve za njega ništa. Ovo je TERMINATOR među karminima!
Miris je blag i ne znam kako tačno da ga opišem... isti taj miris se zadržava na usnama... uopšte mi ne smeta, jer je skoro neprimjetan. To je jednostavno miris karmina! Ne znam kako drugačije da ga opišem...
Ugodan i lagan na usnama... moćan i sočan!
Finiš je polu-mat.


Shiseido RS 701!

Shiseido Rs 701!

Shiseido 701!


Stvarno ne znam do čega je, ali ovaj karmin me nekad ostavi bez teksta. Skoz lagan na usnama, nije ljepljiv, ne sasuši usne i ne preljeva se preko usni... podnese sve ekstremne vremenske uslove! I još je savršen pratioc za koji poljubac... :D Čim ga potrošim kupit ću isti!

Opet me muče slike... obećavam samoj sebi da ću se popraviti... hahahahaha!!!
Biće  slika uskoro na meni... čim se odlučim na nosim ovog mališu na usnama! Sada idem nalakirati nokte nude lakom! :D


Slike Shiseida RS 701 su na ovom postu KLIK TU.



Volite li nude karmine i koji vam je NAJ?

Do idućeg čitanja! :*

0 komentari:

Objavi komentar