12. 02. 2015.

Bourjoris rumenila


Jeste li ikad imali ovo rumenilo? Pitam imali, jer ovo je nešto najgore što sam u životu svom probala i prodala sam ga u setu neke šminke gdje mu je cijena bila 0.50 KM (ili ti ga 25 centi).


OK, ovo je moje prvo rumenilo, koje sam kupila 2008/2009-e godine... sjećam se ko da je jučer bilo.. Rose d'or nijansa... roza sa zlatnim sjajem, prekrasna malena ambalaža, prekrasan miris.... ma savršenog i kompaktnog izgleda sa neupotrebljivim kistićem.

Za ovo rumenilo spremite ŠMIRGL PAPIR... JER SE DRUGAČIJE NE MOŽE NANJETI NA FACU!
UŽAS!
Mislila sam da će moći ako "sastružem" gornji sloj, pa će proraditi i dati malo boje... ma kakvi... samo me je izluđivalo i na kraju sam dobila alergiju na njega (ozbiljna sam, postala sam alergična na nešto iz njega).


Slika posuđena s neta, ovo više ni luda ne bih kupila!


Ako vam ne pomogne ni šmirl papir pri nanošenju, onda preporučujem motornu testeru... da ga smrvite, zalijete alkoholom i probate opet!

Ono je najgore od svega... to je da ga uspijete nekako staviti po jagodicama i ono za 2-3 sata NESTANE sa lica... pa ima li išta gore...
MRZIM David Copperfield proizvode. Košta oko 12-15 KM.
Ipak, nisam ga bacila u smeće, prodala sam ga za pola marke... a i to je puno dati za ovo neupotrebljivo rumenilo!

Zbog ovog rumenila ja se ne usudim probati Chanel i tačka.

Do idućeg čitanja! :*

2 komentari:

  1. Hahaha, dijelimo isto iskustvo. Ovo je definitivno najgore rumenilo koje sam probala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahhahahahhaha... ma ovo rumeilo nikoga ne može ostaviti ravnodušnim! Fino izgleda u ambalaži, a čista je katastrofa! :D

      Izbriši