10. 02. 2015.

URBAN DECAY EYESHADOW PRIMER POTION SIN (baza za sjenu)

Ovu bazu sam slučajno kupila. Htjela sam Naked 2 paletu da kupim, međutim u svim Sephorama u Parizu su bile rasprodate, jer je izašla tada Naked 3, pa su normalno svi htjeli tu ljepoticu... ali ne i ja.





Tako sam pričala sa prekrasnom promoterkom/šminkerkom za Urban Decay... i samo su mi prolazile misli kroz glavu zašto naše promoterke nisu tako ljubazne, lijepe, srdačne  i znaju sve o čemu pričaju... u nekoj od narednih recenzija ću vam pokazati savršeni trik koji možete uraditi sa ovom bazom (treba mi vremena da se uštelim u slikanju, a želim da vam pokažem MAGIJU!)... ova baza je novom pakovanju, koje će vam sačuvati 10% više baze...  hvala im na tome!






 Piše da će izdržati 24h na vašim kapcima... da li im je za vjerovati? Naravno da hoće... čak sam ovo i testirala... kao da je tek stavljena se ponaša i poslije 22h na kapcima! Ja nemam masnu kožu, a kapci su mi normalni tako da ne znam kako će se ponašati na nekome drugome... ako je suditi po njihovom Original primer potionu i Sin će savršeno odgovarati masnokožcima!

Tekstura je ista kao kod Original-a, samo što su boja i finish drugačiji. Prekrasna šampanj boja će trajati na vašim kapcima bez preslikavanja i bilo kakvog nereda čitavu malo vječnost, a boja s vremenom neće nestati, niti izblijediti. Sama boja me podsjeća na Benefit-ov highlighter Watts up. Možete je nositi samu na kapcima kao sjenu ili pak kao bazu.

Ako je nosite kao bazu morate voditi računa da je ova baza sa sedefom (shimmering base) i da se presijava, tako da ako mislite koristiti mat sjene one će dobiti potpuno novu dimenziju na vašim očima... postat će sedefaste. Znači stavite Sin bazu i mat bijelu sjenu, dobijete nešto nalik sedef bijeloj sjeni... kada se uštelim dobro sa slikanjem sve ću vam ovo detaljno uslikati na očima! Znači sa ovom bazom ne možete imati mat look na očima, već isključivo sedefasto-shimerasti look! 
Shimmer sjene dobiju baš na intenzitetu, kao i sedef sjene s ovom bazom! Vrlo mala količina je potrebna za oba kapka! Sjetite uvijek se da je bolje staviti malo baze, nego previše... baza će pojačati intenzitet sjena i povećati njihovu trajnost. 

Slikano na danjskoj svjetlosti, bez blica.


Kada stavite sjene one se neće mrdati sa kapka, a o trušenju same baze, stvaranju one neugledne line preko kapka (crease) nema govora. Sjene je potrebano malo brže izblednati poslije aplikacije baze, pa će početnicima biti malo teže da barataju s ovom bazom i bojim se da se ne bi mogli snaći, jer se baza poprilično brzo osuši i sa sobom brzo fiksira sjenu koju stavite. Zbog ovoga preporučujem da šminkate prvo jedno pa drugo oko... ovo je joj je jedini minus što se mene tiče, jer volim uporedo da šminkam oči... ali mi pretjerano ne smeta, jer sama baza sa svojim kavalitetom i efektom je više nego predobra. Omjer cijene oko 40 KM i kvalitete je odličan (dobijete 11ml proizvoda u lijepo zapakovanoj ambalaži), još jednom napominjem da se baza PRAVO SPORO troši i da je potrebna mrvica za oba oka! Prezadovoljna sam s ovom bazom, čisto sumnjam da ću je uspjeti potrošiti do kraja! 




Ovo se desi kada istisnete previše baze, pa ne možete sve iskoristiti za kapke. :P



Samo ime baze govori da je lijepa kao grijeh (SIN!). :)

Da li ste i vi Urban Decay-evo ljubac kao i ja? :D Kako vam se čini ova baza i da li je imate u kolekciji?


Do narednog čitanja mi pišite kometare! :*

4 komentari:

  1. Zelja mi je probadi njihovu bazu, ali posto nisam fan sedefastog finisha, ovu cu vjerovatno preskociti, a probati original :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Original je odlična, posebno ako imaš masne kapke ili suhe... ako imaš normalne onda ti je sasvim svejedno koju bazu koristiš! :D

      Izbriši
  2. A smijeha, OVO SAM SLUČAJNO KUPILA
    Ja kad odem u dm, slučajno kupim nešto od 15 kuna, a ne nešto od 160 hahahaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je dokaz koliko znači dobra promoterka!!! Hahhahahahah... uvali mi bazu, a ja došla po paletu!!! :D Pa ti živi ako možeš... to te niko ne pita! :DDDDD
      Ali mi je pokazala magiju sa ovom bazom, to čuvam za posebni post... biće kad se uštelim sa ovim fotićem... xDDDDDDDDD

      Izbriši