23. 11. 2016.

I Heart Chocolate Eyeshadow Palette/ Salted Caramel- recenzija


Kada sam na blogu u skicama vidjela spašene slike I HEART MAKEUP SALTED CARAMEL palete sjena došlo mi je da plačem od sreće. Živjela sam u ubjeđenju da sam izgubila ove slike i da ću možda nekad sa vama podijeliti  svoje dojmove o njoj. Paletu koristim više od pola godine i ovo je definitivno moja najdraža paleta sjena poslije KAT VON D SHADE+LIGHT (za koju neću pisati recenziju, jer sam izgubila slike, a ne volim stavljati slike korištenih proizvida. Paleta je predobra, kupite je i uvjerite se sami. Bolja na svijetu ne postoji!).

Teške riječi, a još nisam ni krenula kako treba pisati o SALTED CARAMEL. Kako je ova paleta na visokom drugom mjestu od svih mojih voljenih paleta? :D
Naručila sam je s MAKEUP REVOLUTION LONDON sajta KLIK TU, cijena joj je 8 Funti (18.33KM) + troškovi dostave, za 22grama proizvoda ili za 16 sjena. Što je 1.14KM za jednu sjenu, ako ne računamo troškove dostave!







Pakovanje je prelijepo. Tvrda visokokvalitetna plastika sa izgledom čokolade. Pakovanje uživo izgeda toliko realno da kada sam je izvadila iz paketa mama me je pitala: "Pa ko ti je to poslao čokoladu, ja budale?"

Šalu na stranu, ova paleta ne samo da izgleda kao čokolada, već i miriše kao čokolada, čak dosta ljepše miriše od čokolade. Jestivi kakao-vanilija miris ćete osjetiti ako odlučite da je pomirišete. :D Miris se ne osjeti dok se šminkate, pa tako sigurno nećete ogladniti. Nisam baš ekstremni ljubitelj čokolade, pa mi je ovaj oblik čokolade najdraži!

Uz paletu dolazi spužvasti aplikator, koji meni nema nikakve svrhe i bacila sam ga u smeće.

SALTED CARAMEL je inspirisana s TOO FACED SEMI SWEET paletom sjena u kojoj dobijete 15 grama proizvda za 4.5x veću cijenu.




Paleta sadrži: 7 mat sjena, 6 sjena sa satin/sedef završnicom, 1 šljokičastu i 2 sa tragovima šljokica u sebi, koje nisu vidljive na oku kada se izblendaju. Što u konačnici čini savršeno izbalansiran omjer mat/satin sjena za dan/noć makeup look-ove. 

Sve sjene osim roze šljokičaste (CAKE) sam koristila. Paletu ne ispuštam iz ruku od kako je imam i koristim je apsolutno svaki dan u kombinaciji s MAKEUP REVOLUTION EYE METAL FOLIES klik tu za recenziju. Ovo su dva proizvoda bez kojeg više ne mogu zamisliti svoj život.

Tekstura je savršeno puterasta, da nekad čak mislim da su ove sjene puterastije i mekanije od Urban Decay sjena. Prst sam klizi po njima, kao i kist. Mat sjene se od mekoće blago truse u pakovanju, dok toga nema na očima i prilikom šminkanja.
Slobodno mogu reći da su ovo visokopigmentovane sjene sa fantastičnim karakteristikama. Blendaju se kao san, dva-tri poteza i gotovo. Savršeno nadogradive. Imaju sve karakteristike High End proizvoda, a cijena za ovu kvalitetu je prepovoljna.
Trajnost uz bazu za sjene je čitav dan (sjene ne koristim bez baze).








Svi swatchevi su urađeni sa prstima iz dva lagana prelaza i bez baze za sjenu ispod.

DELICIOUS mi je omiljena mat bazna sjena, već sam joj dotakla dno. 

TEMPT crna mat, trusi se više od ostalih, pa je potreban poseban oprez priikom šminkanja. Izuzetne pigmentacije, savršeno se blenda.

HEAVENLY mat blijedo roza nijansa, savršena za crease.

DRIZZLE mi je jedna od najdražih u paleti kada želim čokoladni smoky eye.

ENJOY je mali kameleon, nijansa koju mi je najteže opisati. Na swatchu djeluje satin sivo, ali uživo se prelama i lomi na taupe sivo/smeđu.

CHOC mat mliječna čokoladna nijansa, uh presavršena na kapcima.




CAKE je nijansa koja meni nema nikakvog smisla. CAKE je sve ono što mrzim kod TOO FACED, a to su sjene bez ikakvog smisla u finoj paleti. Voljela bih da nema CAKE u I HEART MAKEUP paleti. Roze i zlatne šljokice, koje se mogu korisitit preko mat sjena. 

PERFECT je jedna od najdražih mi sjena u životu! Pogledajte ovo taupe savršenstvo! Često je koristim u kombinaciji hladno/topli look, odn. sa SWEET sjenom iz ove palete.

CRUNCH me je razočarala. Živjela sam u ubjeđenju da ova sjena ide na zeleno. Tada kada sam kupovala paletu svi swatchevi na netu su bili plavo-zeleni, dok je uživo prekrasna plava s mikro šimerom u sebi.

SWEET je mat topla narandžasta zbog koje ću opet kupiti ovu paletu, jer sam je skoro potrošila. Najsavršenija topla nijansa za zagrijati pregib oka! Jedan potez i gotovo!

FUDGE je presavršena topla satin sjena.




SALTED je preljepoća hladno/tople nijanse. U zavisnosti od toga koju kombinaciju sjena ste koristili prije nje, na tu nijansu više povuče.

CANDY je također kameleon. Neodoljiva mat nijansa sa toplim podtonom, a tako hladno izgleda. Presavršena i prečesto je koristim.

CARAMEL karasna topla zlatna nijansa sa trunkom brončane u sebi.

SPOON ide na šampanj rozo, diiiiiivnog satin finiša.

YUM! je odlična za ispod obrve ili unutrašnji ugao oka.





Sjećate se da sam rekla da dvije nijanse imaju u sebi šljokice, a da su nevidljive na očima kada se izblendaju? Nisu vidljive ni na swatchevima, a riječ je o: ENJOY i CHOC nijansama, koje imaju lažni satin finiš, dok su na očima skroz mat. Jako čudna pojava. :D

Ispod slijede svi swatchevi na jednom mjestu.






Look-ovi ispod su stari ko Grčka, pošto sam lijena da se slikam, mogu poslužiti. Već primjećujem značajne promjene na sebi, a to su moje obrve. Sada su dooooooooosta ljepše popunjene. xD 

Ispod su korištene sjene iz palete i MUR Awesome Rose Gold metal folies sjena.




Razmišaljam da li sam propustila nešto da kažem? :)

Sigurno ću je kupiti opet, jer sam ovisnik o SWEET nijansi. Ova paleta ima samo tople preporuke od mene i ništa više.

Za više od pola godine korištenja i nosanja po putovanjima moj primjerak ove palete više ne može da se zatvori, što bi se reklo obatalila sam se. Hahahhaha... Ovo je najjeftinija, a ujedno jedna od najdražih mi paleta u kolekciji.

U ovoj paleti dobit ćete savršen omjer toplo/hladnih nijansi i ako niste sigurne da li bi vam stajale tople nijanse, baš ova palata će biti savršena za pokušati i probati nešto novo.





Da li ste probale ovu paletu i kakva je vama? Ako niste kako vam se svidjela recenzija?

:D

Do idućeg čitanja mi pišite komentare!

21 komentari:

  1. Probala nisam, ali sam je upravo metnula na listu, da kupim u Švabiji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OBAVEZNO! :D

      Znači definitivno će te zadovoljiti!!!

      Izbriši
  2. Pozdrav,koliko kosta dostava za BIH???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zavisi od težine paketa, možeš provjeriti na njihovom sajtu. Ja sam tada naručila više paleta i stvarčica, pa mi je bilo oko 6 Funti. :)

      Izbriši
  3. Odlcni svocevi! Ova paleta mi je prva na spisku cim krocim u Crnu Goru. :D A boga mi i MUR kopija ove KVD. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVALA TI!!!! :D

      100% se nećeš pokajati, a gledala sam i videe za KVD verziju, uh izgleda predobro odrađeno!!!


      :*****************

      Izbriši
  4. Ti mene uvijek nagovoriš.. Upravo je stavljena na wish listu... Kad ti kažeš da je prava kvaliteta onda je to stvarno tako.... Ti si jedna od najboljih i najiskrenijih blogerica koje ja pratim i kojima vjerujem... Pusa draga ;)

    Makeup Paradise

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima maksuz da idemo na neku kafu i meso čim ljeto dođe eto me u HR! :D Eto da znaš!!!


      :******************************************************************

      Izbriši
  5. Epa ti si kriva sto cu je kupiti, samo da znas :D . Mozda cu malo sacekati, cisto ako me neko pita koji poklon zelim za novu godinu. :) Divan post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršen poklon će biti... a ti reci Salted Caramel i Vice čokoladu želim! Kad je već pokolon ubodi dvije dobre palete hahahahahhahah!!! :DDDDD


      Ljubim te!!! :****

      Izbriši
  6. Vec sam je narucila,ali sad kad sam procitala post, sad jos vise jedva cekam da dođe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ODMAH JAVI DOJMOVE!!! :DDDD


      :****************************

      Izbriši
  7. Prekrasna je! Voljela bih nabaviti ♡♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige i sigurno ćeš se zaljubiti u nju!



      <3

      Izbriši
  8. Swatchevi su ti pekrasni,a i lookovi!! Neki dan je paleta bila 49kn na pink pandi pa sam kupila 3 primjerka za rođendanske poklone i sad mi je žao da nisam i sebi jednu uzela.Ali mi je drago što ju hvališ pa bar znam da će i frendice biti zadovoljne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NIJE BEG CICIJA NIKAD BIO, TO LEGENDO... ima da te spominju čitav život za savršene poklone!!! :DDDDDD


      LJUBIM TE!! :DDD

      Izbriši
  9. Divota jedna! :) Fotke su savršenstvo :*

    OdgovoriIzbriši
  10. nemam niti jednu"čokoladu" ali ću koju kupiti- ide Božić, pa odmah moj rođendan i svakako mislim si nešto naručiti s Pink Pande (ja sam iz HR).. jesi probala još koju čokoladnu paletu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sve osim narandžaste i roze (za koje drugarica kaže da se mnogo više truse od ostalih)... VICE mi je top topova poslije ove, baš volim te lude i tople nijanse!!! :DDDDD


      Čokolade su im izgleda najbolje od svega! :D


      :***

      Izbriši
    2. Jaoo, sad jos vise cekam da si kupim..
      :) :*

      Izbriši