24. 02. 2015.

MAC Studio Finish concealer SPF 35 NW 15 korektor


Volim korektore. Volim kamuflaže. Zimi sam jako svijetla da mi svaki korektor iz drogerija može biti jedino puder! Isto tako zimi mi je teško fino se konturisati, baš zbog svijetlog tena... ali zato ljeti me rođena majka jedva prepozna, kako odradim posao! :D

Btw, sanjala sam sinoć da mi je nestalo pudera.... možda je to neki znak, moram nabaviti još jedan Lasting finish 25h.
Imam pozamašnu kolekciju korektora i kamuflaža i danas ću vam ispričati priču o MAC Studio Finish concealer SPF 35... :)


 Kupljen prošle godine u Kelnu, NW15 nijansa... svijetla (skoro pa najsvijetlija nijansa od svih kojih imam... ali pisat ću vam i o najsvijetlijem uskoro!), hladnog podtona, na prvi pogled savršena za mene!
 Količinski proizvoda uopšte ne treba mnogo, izuzetno jaku moć prekrivanja ima i baš je svijetao što mi se odmah svidjelo... za 40KM dobijete 7 grama proizvoda (u poređenju s Illamasqua gdje dobijete 2 grama, količina i cijena su u izuzetno dobrom omjeru), SPF 35... baš takvog mališu želim!








Kompaktna ambalaža, koja vam omugućava uzimanje proizvoda prstom ili kistom (ja to uvijek radim sa čistim kistom).
Prvo korištenje je bilo prije pudera (znači prvo priprema lica kremica, konturisanje s Illamasqua hollow ili mat bronzerom, korektor na područja koja želim da posvijetlim... ispod očiju, oko obrva, na bradi i sredina nosa, zatim blendanje s tečnim puderom, pa fixiranje puderom u kamenu). Izađem vani, skockana treba... nema priče... party neki je bio. Posilije 3-4 sata odem do wc-a vidim ja nešto meni nije baš u redu sa područjem oko očiju... ČUDNO... izblendam malo, operem ruke i izađem. Kada sam se vratila kući i krenula šminku da skinem vidim OGROMNE kratere od bora oko očiju (ljudi moji, ja nemam bore oko očiju, čak ni borice... mogu uslikati sve)... korektor se uvukao u najsitnije bore i napravio užasni haos, kao da imam pedeset i nešto godina i nikad u životu nisam njegovala lice... znači tako je izgledalo! Prepala sam se prizora! Rekoh samoj sebi, idući put zadnji korekor ide... i tako je i bilo... našminkam se, ali sada korektor zadnji i fixiram drugim puderom. Opet neki party... za 3-4 sata pitam momka ima li užasa oko očiju tu mi se odvalio smijati u facu, kaže pa malo. Dođem kući ista situacija! Skidaj to sa face! Odlučim ga testirati po treći put, ali po danu... kontam se ne idem nešto puno vani... malo prošetati po obali i nazad. Kada sam se vratila došlo mi je da plačem... niti jedan korektor u životu mom se nije ovako ponašao na mojoj koži!!! Opšti haos i katastrofa... tri linije ispod očiju!!! Imam suhu kožu, ali njegovanu i redovno koristim kremu za područje oko očiju i samo ovaj korektor napravi te tri linije, koje na mom licu uopšte ne postoje!????





Ne znam kako se ovaj korektor ponaša na drugim osobama, koje imaju suhu kožu... ali znam da ga masnokožci baš hvale da im traje vječnost... ali kada sam čitala recenzije hvalili su ga i suhokožci (čak je šminkerka iz MAC-a rekla da odgovara svim tipovima kože i bla, bla, bla najbolje prekrivanje)... sve u svemu ja ga ni u svrhu slikanja za blog neću koristiti, jer stvarno nemam vremena da trošim vrijeme na ovaj korektor, na meni je to čisti očaj, a sigurno ga opet neću kupiti!

Ako neko koristi ovaj korektor ili želi da ga kupi od mene (znači korišten je samo tri puta) ja ovog mališu prodajem za 30KM, jer meni ovo ne odgovara, a džaba mi stoji! Kontakt FB... KLIK TU.

Btw... kako prepoznati fejk bilo kojeg proivoda na najlakši način? Serijski broj se nalazi obično na samom proizvodu, na dnu bočice kod parfema ili na samoj ambalaži kozmetičkog proizvoda... isti taj serijski broj (obično je kombinacija brojeva i slova) treba da se nalazi i na kutiji od proizvoda! Nisam uspjela aparatom fino uslikati, ali ako se zagledate vidjet ćete da na ambalaži proizvoda stoji A93 kod, koji se nalazi i na kartonskoj ambalaži korektora kod bar koda (A 93).

Koji vam je korektor najdraži? :D
Do idućeg čitanja! :*

18 komentari:

  1. Nisam se jos usrecila sa dobrim korektorom za podocnjake, ali sam se zato susretala sa ovakvim situacijama :/
    Za sada sam zadovoljna kako mi Bourjois healty mix izgleda, ali nije isproban u ekstremnim uvjetima pa nechu hvaliti previse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam Bourjoris i potrošila ga... u poređenju s ostalima mi je onako... fali mu još malo gustine pa da dobro prekrije... a nervira me jer izadje previse proizvoda svaki put! :S
      Pisat cu kasnije o dobrim korektorima, a povoljnim! :D

      Izbriši
  2. Meni je trenutno dovoljna Avon paleta korektora u bojama koja me baš iznenadila. Nemam problem s podočnjacima, lijepo izjednači ovo područje i najvažnije mi je da ne ističe suhe dijelove, a to sam ovdje dobila :) I nemam te tvoje "tri linije" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala taj Avon-ov... ja volim korektore s jačim prekrivanjem (kao i pudere)... jest da nemam šta prekirti, ali s takvim proizvodima lakše konturišem i ne treba puno vremena. :D
      Do sada sam imala problema samo s dva korektora, a područje oko očiju mi nikad nije bilo suho kao npr. obrazi... jer mi je koža oko očiju baš hidrirana i potreban mi je samo korektor da malo posvijetli to područje... biće recenzija još. xDD Tri linije su katastrofa... u životu nisam doživjela nešto slično... totalni fijasko od korektora!

      Izbriši
  3. imala sam istu situaciju s Catrice kamuflažnom kremom,,,
    područje ispod očiju je bilo bijelo i čudno :D nikako mi nije sjela,,, mislim da sam ju dala nekome,,
    šteta s+tvarno za ovaj korektor :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Catrice kamuflazu koristim da prekrijem bubuljice i odlicna mi je za to... jer mi je za podrucje ispod ociju tamna i ne moze posvijetliti... :D
      Ovaj me korektor bas razocarao! :(

      Izbriši
  4. Inače koristim NYX korektor i super mi je iako sam čitala da nekima ne odgovara, sve ovisi o tipu kože! Super post inače :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NYX HD nikako da kupim... ne mogu ovako "na slijepo" nikako da se odlučim za nijansu, a previše me privlači... on mi je na spisku već dugo i čim mi se prva prilika ukaže kupit ću ga! :D

      Hvala puno! :*

      Izbriši
  5. ja imam bourjoish healthy mix i ništa drugačiji nije od MAC-a. i nnjeg sam koristila, i ja z sad ostaajem na bourjoisu,,, i još nešto moj apsolutnji ljubimac ARTDECO, njihove kamuflažice ,,,mmmmmm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš meni se Bourjois uvuče u borice i ne korisim ga više... ne odgovara mojoj koži nikako. Artdeco mi je savršen za prekriti neke veće nedostatke, crvenilo, bubuljice, dok mi je sada najdraži Flormar full covrege za podoočnjake, prosirene pore... ma za sve, pisala sam recenziju o njemu. :D Šta ću kad je moja koža suha i osjetljiva, kada nađem nešto da mi savršeno odgovara sve se bojim da ne povuku iz prodaje... hahahahahha!!! ;DDDDD

      Izbriši
  6. Jesi probala Mac Pro Longwear korektor?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala, svi se kunu u njega i ne namjeravam ga kupiti. xD Odustala sam od turističnih pojeta MAC radnjama i ne planiram ih više kupovati, jer mogu dodati po 5-10 Eura više i kupiti mnogo kvalitetnije proizvode od Benefit, Estee Lauder... itd... :D

      Izbriši
  7. Jesi probala Pro Longwear Mac korektor?

    OdgovoriIzbriši
  8. hmmm nesto mi se komentari mnoze-:) Iskreno, jako malo korektora sam probala jer prije nikada nisam imala podocnjake. Medjutim sada sam probala Dior, Sheiseido i ovaj Mac i on mi je definitivno ubjedljivo najbolji. Inace i sama mislim da nije sve dobro sto je Mac vec ljudi imaju samo predobar marketing :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je na podočnjake najbolje legao Flormar full coverage korektor, ne pamtim kada mi je korektor bolje legao na područje oko očiju kao on... a prejeftin je, ono totalno iznenađenje... prekrije sve, a ne uvlači se u borice, niti sasuši, niti išta loše radi... otkriće života mi je i još imaju 03 nijansu koja je svijetlija on NW15! :D Preoduševljena sam s njim!

      JOJ MORAM OVO PONOVO SLIKATI IZMIJENITI SLIKE.... ahhahahahaha sad si mi posao zadala! :D XDDDD

      MAC me je stvarno razočarao, očekivala sam više, a dobila neki srednji kvalitet i ne mogu svoje razočarenje sakriti... znači baš razočarenje! :((((

      Izbriši
  9. meni je ovaj vrh a moram probati i taj o kojem govoris...gdje se to da naci?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://arkona-makeup.blogspot.com/2015/02/flormar-full-coverage-01-korektor.html

      Ako tražiš u Sarajevu onda u Importanne ili SSC-u u Flormar radnji imaju :D

      Izbriši
  10. super, hvala pogledam kad dodjem :)

    OdgovoriIzbriši