10. 02. 2015.

Balzam za usne od magarećeg mlijeka MALI FARMER

Danas vam donosim recenziju meni jako zanimljivog i dragog balzama, bez kojeg ne mogu!


Ovaj balzam sam dobila na Facebook nagradnoj igri ove stranice. Malo je reći da su me obradovali, jer sam baš i htjela da ga kupim! Ne znam koliko ste upoznati sa magarećim mlijekom?

Kao jedna od najboljih zamjena za humano mlijeko, magareće mlijeko pokazuje blagotvorno djelovanje kod bronhitisa, astme, problema s imunitetom i brojnih drugih bolesti…
Alergija na mlijeko i mliječne proizvode najučestalija je alergija djece dojenačke i mlađe dobi,a razvija se na protein prisutan u kravljem mlijeku te se smatra kako je najveći broj alergijskih reakcija tog tipa nastao upravo zbog korištenja adaptiranih formula u dojenačkoj dobi baziranih upravo na kravljem mlijeku.  Alergija na mlijeko se ne bi smjela zamijeniti s intolerancijom organizma na mliječni šećer laktozu jer alergija može, osim blagih simptoma, imati i vrlo neugodne simptome pa čak napredovati, iako vrlo rijetko, i do anafilaktičkog šoka.  Alergija na mlijeko se uobičajeno pojavljuje nekoliko minuta do nekoliko sati nakon konzumacije mlijeka. Simptomi se protežu od povraćanja, osipa, dijareje, kolika, ostalih probavnih problema pa sve do poteškoća s disanjem. Može se pojaviti i svrbež kože, curenje nosića i konjuktivitis. Alergije djece na mlijeko i mliječne proizvode se često povuku do navršene treće godine djeteta, no – treba li djecu zakinuti za blagodati mlijeka ako se alergija dokaže? Nipošto.Magareće mlijeko je najsličnije majčinom, a ne izaziva alergije i prirodno ojačava imunitet!

Magareće mlijeko s jedne strane ima vrlo nisku razinu "loših" zasićenih masnoća, a s druge strane vrlo visoke razine "dobrih" i zdravih omega-3 i omega-6 masnih kiselina. Ove dobre masnoće obično nalazimo u ribama i ribljem ulju, a  djeluju višestruko pozitivno na razvoj i zdravlje. Možda najvažnija njihova blagodat kad su djeca u pitanju jest da smanjuju razine holesterola u krvi, sudjeluju u razvoju mozga, pomažu organizmu da koristi važne vitamine i minerale iz hrane te su važne za razvoj i rad svih vitalnih organa.

Magareće mlijeko bogato je kalcijem, a svi dobro znamo koliko je kalcij djeci potreban u odrastanju. U mlijeku se nalazi i enzim lizozim, poznatiji i kao"antibiotik tijela" zato što ima antibakterijska i antivirusna svojstva te sprječava razne upalne procese u probavnom sustavu.

Mnogi stručnjaci predviđaju da će se u budućnosti adaptirane formule za dojenčad raditi upravo od magarećeg mlijeka, jer je najlaganije za probavu u razvoju i najhranjivije te najsličnije majčinu mlijeku, kako sam već navela u uvodu.

Zanimat će vas da magareće mlijeko sadrži i 60 puta više C vitamina nego kravlje mlijeko, vitamine A, D, E i F, visoke količine magnezija, kalcija, fosfora, kalija, cinka. Ono liječi ili smanjuje simptome astme te kašalj kod plućnih bolesti kao što su bronhitis i hripavac. Možda najvažnija blagodat u ovom hladnijem periodu je i ta da jača imunitet kod djece i odraslih.

Magarice nisu nikada bile uzgajane da budu mašine za proizvodnju mlijeka (kao što je slučaj sa govedima), pa ga je dosta teško proizvesti. Izdajati je treba pažljivo, jer svaka oduzeta kapljica magarećeg mlijeka znači manje hrane za njezinog magarčića (pule) koji sisa otprilike svakih 15-30 minuta. Dnevno se magarici smije uzeti od 0,2 dcl do 0,5 dcl mlijeka.

To su razlozi zbog kojih je magareće mlijeko prilično skupo. Cijena mu je 100 KM za 1 litru (smrznuto) ili 150 KM za litru svježeg mlijeka, ali se kupuje u manjim dozama,a cijena sira je i do 2000 KM. Mlijeko se može nabaviti u zaleđenom stanju, zbog dužeg vremena upotrebe. Smrzavanje mlijeka ne utječe na gubitak ljekovitih materija.
Proizvode sa Farme magaraca i sitne stoke možete naručiti ovdje, to je ujedno i njihova kontakt facebook stranica.

Cjenovnik:
 - Magareće mlijeko (100 ml) = 10 KM;
-Krema od magarećeg mlijeka (50 ml) = 10 KM;
 -Sapun od magarećeg mlijeka (70 gr) = 10;
-Balzam za usne od magarećeg mlijeka (10 ml) = 5 KM





 Balzam za usne od magarećeg mlijeka, dolazi u bijeloj simpatičnoj ambalaži na kojoj imate kontakt Farme, sastojci ne pišu. Balzam ima voćni miris, nisam dobra u raspoznavanju mirisa, ali rekla bih da miriše na grožđe, rozo-crvene je boje i tipične balzam koenzistencije. Stigao je na moju adresu u pravo vrijeme… ljeto je bilo, a ja sam imala užasno sasušene usne od MAC matte karmina, znači SUHO DA BOLI! Pošto sam alergična na med baš sam htjela nabaviti ovaj balzam. Nemam suhe usne inače, kao što je slučaj sa mojom kožom, već su mi usne normalne…  reaguju samo na teške i slobodno mogu reći meni jako loše karmine, koje više ne koristim. Balzam sam koristila tri puta dnevno, za dva dana usne kao nove! Trebam li još šta napisati? Za 5KM dobijete domaći balzam za usne, koji hidrira, regeneriše oštećenu kožicu usni… može li bolje… i još će vam ovo pakovanje od 10 ml trajati vječnost! Oduševljena sam s ovim balzamom i namjeravam probati sapun i kremu u skorije vrijeme!

 Balzam savršeno pripremi usne za malo teže karmine i od kako ga koristim niti jednom mi nisu ispucale usne, a dobro znamo da su vani minusi!





Jeste li već probali ovaj balzam ili neke druge proizvode od magarećeg mlijeka?
Da li kupujete domaće proizvode?
:)
Do idućeg čitanja mi pišite komentare!
:*

0 komentari:

Objavi komentar