27. 04. 2015.

Ziaja multivitamin moisturising krema za lice- recenzija



Dosta pozitivnih recenzija sam pročitala za razne Ziaja proizvode, pa sam se odlučila da probam i ja nešto. Imala sam period kada mi se koža zasitila Avene kremice za navečer i odlučila sam se kupiti nešto lagano. Kako sam imala alergiju (na veze nemam šta), lice mi se bilo katastrofa.
Obrazi su me svrbili i generalno čitava faca je bila crvena, iziritirana, suha sa ljuspicama (na mjestu gdje su mi iskočile alergijske sitne bubuljice).

Ovu kremicu sam kupila u CM-u kada je bila na akciji za 4.20 KM za pakovanje od 50ml. 

Šta me je privuklo?
Natpis multivitamin (odmah me je asociralo na šumeće tabletice) i hidratacija. Kako mi je tada koža bila napaćena od alergije tražila sam vitamine u bilo kojem obliku. Također su me privukle brojne pozitivne recenzije na Ziaja proizvode i morala sam nešto i ja probati!

Na slici ispod možete vidjeti sam potrošila skoro pa pola kreme. :D


Ono što mi na samom početku nije obećavalo jeste sama cijena kreme, pa sam mislila da je ovo ultra jeftini proizvod, kojeg ću samo probati i proslijediti dalje. U sastojcima alkoholna forma provitamina B5 mi je također bila poprilično sumnjiva, jer mi koža uvijek drugačije reaguje na njega (u većini slučajeva negativno). Prisustvo parbena mi se nije svidjelo, ali jednom se živi... kupi i probaj. :D



 Na samom pakovanju kremice navedeni su vitamini: A, E, F i provitamin B5 i njihove blagodati.
Ono što ja radim kada vidim vitamin A u nečemu... taj proizvod ne koristim po danu (znači bježim od sunčevih zraka). Ovu kremicu sam koristila samo i isključivo navečer i to u debelom sloju. Miris je pijatan, pomalo "bebast", kao da miriše na najblažu verziju baby kremica. Tekstura je kremasta i ostavlja trag na licu. Sporije se upija u kožu.


 Sastojci. Sadrži parbene.

Kako je moja suha i iziritirana koža reagovala na ovu kremu?
Koristila sam je samo navečer, jer je krema na licu masna i ne preporučujem je kao podlogu za makeup. Moje lice je fino upije. Nakon tri sedmice redovnog noćnog korištenja ja sam primjetila da mi je koža lica zaglađenija, a bore smijalice su vidno manje. Sve gadosti po faci od alergije su nestale s vremenom. Mojoj koži se svidjela ova kremica za navečer. Nije iziritirala moju kožu, već je čak i popravila situaciju na mom licu. Nisam imala osjećaj da ova kremica samo leži na mom licu, a koristila sam je malo više od mjesec dana.

Šta mi se sviđa kod ove kreme?
Jeftina je i svima pristupačna. Lijepo hidrira kožu i blago reaguje na borice. Ima blagi neprimjetni miris. Koža je upije fino.

Šta mi se ne sviđa kod ove kreme?
Ima parbene. Nema SPF zaštitni faktor.

Da li ću ponoviti ovu kupovinu? Stvarno ne znam, jer se trudim sve što ima parbene da ne koristim svakodnevno, ali generalno gledajući ovo je fina kremica za navečer. Sa ovom kremicom imam love-hate odnos, samo zbog tih ozloglašenih  konzervanasa i ni zbog čega drugog.

Znači, na mojoj suhoj koži kremica ostavi trag i ovo nikako nije pogodna kremica za dan ili kao podloga za makeup, ali je za navečer je extra. 


Jeste li probale ovu kremicu i kako je vaša koža reagovala? 

Do idućeg čitanja! :*

16 komentari:

  1. Od Ziaje sam probala samo mlijeko za tijelo, a svi ih hvale u zadnje vrijeme tako da ću i ja morati probati još neke proizvode. Ova krema se čini kao dobra, meni je koža isušena od kremi za akne i fali joj dodatne hidratacije tako da planiram uzeti još i kremu, ovu ću uzeti na razmatranje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvale ih baš svi... a ja ću morati probati i kremu sa kozijim mlijekom (ona je baš namjenski za suhu kožu), losion i dječiju kupkicu! :DDDD
      Meni ova krema nije izazvala nikakve bubuljice, niti iritacije... a provjeri jos kako je reagovala na drugim tipovima koze... :D

      Izbriši
  2. Aaaa Farmasi katalog za maj ispod kremicaa, like like :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istrazujem katalog vec treci dan i dosla do zakljucka da zelim sve nijanse Rouge i Matte linije karmina! :D :D :D

      Izbriši
  3. Ne dopada mi se to sto nema SPF, ali ovako deluje mi sjajno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba im apelovati da stvaljaju SPF... i meni to baš smeta kada ga nema! :D XD

      Izbriši
  4. Deluje primamljivo. Još ovo slatkasto pakovanje dodatni plus. Šta znam, što se tih parabena tiče, nemam baš neko definisano mišljenje, nekako sam u sivoj zoni. Neko vreme na internetu čitam kako su strašno štetni, pa onda krenu da izbacuju "istraživanja" kako i nisu tako strašni, kako ima gore itd. Nemam pojma.
    Sve u svemu, kremica ne deluje loše, pogotovo jer je pristupačna cena, pa uvek može da se proba, ako ne odgovara nije strašno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E bravo, baš to. :D Jedan dan čitam jako štetni parbeni, drugi dan pročitam da ima mnogo gorih konzervanasa od njih... totalna manipulacija! Više ni sama ne znam šta izabrati... hahahahahahha!!! Sve se trudim da izaberem manje zlo, a kako imam baš suhu kožu rijetko koja prirodna preparativa mi odgovara... a ova kremica je stvarno dobra! :D

      Izbriši
  5. Nisam probala, zapravo nisam probala niti jednu ziajinu kremicu, a kontala sam uzeti onu zelenu, sa krastavcem, za mješovitu kožu, al uzela sam tonik iz te linije i svidio mi se jer nema alkohol. Sasvim je solidan za male pare :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, kad kupim sve od Ziaje... samo me navalčite sa tonicima, kremicama... hahahahahahhahahahahah!!!! :D
      Dobri su fakat za malo para, znači lice mi je bilo kriza i ova kremica mi je dobro furala po faci... to govori sve! :D

      Izbriši
  6. Imam je i ja i svidja mi se, stvarno se na licu nije lose pokazala, mada sam i ja kao i ti bila skepticna po pitanju sastojaka i cijene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene Ziaja baš pozivitno iznenađuje... ono probala sam stvarno raznih kremica i baš mi je lice osjetljivo i rijetko šta mi odgovara... morat ću opet prošnjuhati šta nude i kupiti onu sa kozijim mlijekom i losion... kažu da je extra za suhu kožu tijela. XD :D

      Izbriši
  7. Odlična recenzija, ne sviđa mi se posebno sastav i pakiranje a svakako ju nemoj koristiti tokom dana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Prešla sam na Eucerin Q10 za navečer hahahahahaha... Ziaja je probana i idemo dalje! XD :D

      Izbriši
  8. Meni se ziajin koncept ne svidja, kao prirodno, ali bas i nije. Nisam imala neka super pozitivna iskustva s njihovim proizvodima, nego sve nesto onako, mlako, ne radi stetu, ali ni korist.
    Ja isto pokusavam parabene svesti na minimum.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi prirodno, ni P od prirodno hahahahah... čista hemija. :D
      Izgleda je ništa bez Eucerina i Avene-a! :D XDDDD Ma najgore je što kod nas u BiH nema ni pola preparativnih čuda kao u HR... i baš smo maxi ograničeni, čak ni LRP u apotekama namamo, ma ništa mi nemamo! :D

      U zadnje vrijeme me privlače neke Weleda kremice, čitam ljudi ih hvale...

      Izbriši