13. 04. 2015.

Rimmel Lasting Finish Kate 105 karmin- recenzija








Kada su u pitanju drogerijski karmini L'oreal mi je na prvom mjestu, dok je na drugom mjestu Rimmel! Nude/nudaće jednostavno obožavam i nikad ih neću prestati kupovati (iako sama sebi prizajem da ih imam previše). Svako drugačije definiše nude karmin, ali u mojoj glavi to definitvno nije boja korektora, već lijepa neutralna boja koja vuče na rozo i savršeno odgovara mom tenu. Tako da različitom tenu ne mogu odgovarati iste nude nijanse, rijetki su slučajevi da je nude karmin univerzalan i da odgovara i crnkinjama i bijeljkinjama! :D

Rimmel Lasting Finish Kate 105 sam ugrabila u DM-u kada je sva njihova šminka bila snižena -30% i platila ga 4, nešto KM. Dugo sam gledala ovu nijansu i samo mi je ona nedostajala od Rimmel karmina u kolekciji (nemam sve, već u kolekciji onih kojih želim da imam). Rimmel stalak u BiH je oskudan i jadan, a Rimmel ima stvarno dobru i jeftinu kozmetiku. Nikad mi neće biti jasno zašto uvijek uvoze iste stvari i zašto ne prošire ponudu svoje prodaje naše drogerije.

Da krenem sa recenzijom! :D




Karmin dolazi u crvenoj kompaktnoj i elegantnoj ambalaži, koja je dovoljno čvrsta. 


Nalegne kao savršen u eBay stalak za karmine. Ovo mi je prvi karmin iz crvene linije Kate karmina i ono što me je šokiralo jeste MIRIS! :D Znate onaj tipični miris Lasting Finish karmina, malo slatkast, upečatljiv i ostavlja ukus na usnama? Zaboravite ga, jer ovaj karmin miriše skroz drugačije!!! Najiskrenije, šokirala sam se kada sam ga pomirisala, jer sam navikla na savršeni miris Rimmel karmina! Sada mi se i ovaj kao voćni miris crvene linije sviđa! :D

Srce ispod Kate potpisa mi se uvijek sviđalo. <3

Karmin ima 4 grama, što je OK.



Slikano u hladu. :D

Tekstura karmina je lagana i kremasta, nije težak na usnama, niti će sasušiti usne! Piling uradite prije, jer ako imam i najmanju ljuspicu na usnama meni svaki Rimmel karmin to dovede još više do izražaja.

Nijansa je Rossetto 105  i skroz je nedefinisana, između roze/smeđe. Na sunčevoj svijetlosti ide skroz na nježnu rozu, dok je u hladu zagastita nude nijansa. Apsolutno sam se zaljubila u ovu nijansu!
Savršeni patilac ovom karminu je Rimmel Lasting Finish olovka za usne u nijansi Spice 011 (recenzija TU). U kombinaciji sa tom olovkom imat ćete nijansu na usnama u tonu karmina, ako želite više na rozo onda furajte roze olovke za usne, tipa L'oreal vintage rose.

Karmin je postojan dobrih 2-5 sati. Na meni izdrži 3-4 pića, čak ni tada nema potrebe da se popravlja, jer bude skroz mat na usnama i tada mi se najviše sviđa! :D
Izdržat će jelo i ista situacija kao sa pićima će biti... mogao bi se popraviti, ali izgleda skorz mat i neodoljivo!
Od karmina ne očekujem nikakvu njegu usana, već očekujem da bude karmin i da ne spada sa usana! :D

Ono što je specifično za ovog ljepotana je to da kada ga tek stavite bude satin finiša, kroz sat vremena bude mat na usnama.

Neka vas ne zbune šljokice koje se vide u karminu kada ga pogledate, tih šljokica na usana NEMA! :D




Kako izgleda na meni možete vidjeti u ovom postu (klik ovdje za više slika). :)



Sa ovim Rimmel karminom sam prezadovoljna i mislim da mu je sudbina zapecacena, potrošit ću ga do kraja, kao i dva pakovanja Airy Fairy-a!!! Omjer cijene i kvalitete Rimmel karmina je više nego fantasičan, mnogi skuplji karmini se pred Rimmel-om mogu postidjeti!

Najviše mi se sviđa što je nijansa savršena i za dan i za noć! Navečer sa ovim karminom nećete izgledati kao da nemate karmin na usnama!


Volite li Rimmel karmine i kako vam se dopada ova nijansa?


Do idućeg čitanja! :*

14 komentari:

  1. U zadnje vrijeme samo gledam ovakve nijanse ruževa,nude ali ne korektor nude kao što ti kažeš nego više neka smeđkasta sa primjesama roze,crvene itd... Super je nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaljubila sam se u ovu nijansu skroz! :D Pogledaj ovu 105, 08 i 070 od Rimmel-a... te su mi omiljene ikad nijanse! :D <3

      Izbriši
    2. Hoću,hoću,a nadam se da ću makar jednu naći da kupim. Ko što ti kažeš fkt kod nas pola stvari nema,da nema ko kupit pa haj' al brate vidi nas šta je koje jedva čekamo da pokupujemo neke kolekcije! :D :**

      Izbriši
    3. Šokiraju nas nekad kada nabave neke stvarčice, ali nikako fino da prošire asortiman Rimmel-a, L'oreal-a, Maybelline-a... dobijemo ispod osnovnih stvari na stalcima. Najgore mi je kada odem da kupim običnu olovku da usne i nema, puder nijansa svijetla- nema! Šta god hoću nema... xDDDD :D
      Ubost ćeš sigurno neku nijansu, ako ne i sve ove od Rimmel-a... predobri su imkarmini! :D

      Izbriši
  2. Prelepa nijansa..:) Ja iz ove kolekcije imam nijansu u broju 102, i bukvalno je ne skidam..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ću da pogledam ima li kod nas 102 nijansa :DDDD... jer je kod nas Rimmel skorz tanak sa asortimanom! :(((

      Izbriši
  3. Prelepa je nijansa, dopada mi se baš.
    Toliko su mi divni njihovi ruževi da bih volela da ih sve posedujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahahahhaha iste smo! :D Samo ne bih one a šljokicama u sebi, ali miris imje fantazija... ludim za mirisom Rimmel karmina!!!! :DDDD

      Izbriši
  4. Imam isti karmin i prelep mi je, iako nijansa nije ona koju često nosim. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene je ruž zanima dok nisan tebe vidila. Kad je neko lip sve mu lipo stoji ;) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postidit ću se... klana prljave metalike! xDDDD :***********************************************************************************


      VELIKO SRCE! :D

      Izbriši
  6. Nijansa je super, odlicna za topliji period. A i vise je nego pristupacan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se zaljubila u njega i silujem ga svaki dan!!! <3 :D

      Izbriši