13. 04. 2015.

Beauty Blogger Tag- Kako je nastao Arkona make up and more blog :)

Jesam li napisala ikad kako uživam u tag postovima? :D
Evo ga još jedan takav post je na blogu, dvije prelijepe dame sa bloga Šmikoholičarke su me tagovale, a mo je je da odgovorim na sedam pitanja i proslijedim tag drugim blogovima!




Slika preuzeta s neta.*

Krenimo sa pitanjima i odgovorima! :D


1.Žašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?
Zašto? Najvjerovatnije zbog toga što je bilo krajnje vrijeme da počnem sa pisanjem bloga, jer sam ja mali hrčak koji uživa u šminci, a još više uživam u šminkanju! Kako nemam predavanja na faxu i dosadno mi je bez njih, ništa ne radim za kompom, zašto ne bih pisala nešto korisno ili manje korisno i zabavljala se!? :D Blog je nastao poslije 3-4 godine premišljanja i vaganja da li mi je potreban blog u životu i aktivan je od februara ove godine (07.02.2015.) i ovo je divan hobi. Uživam dok pišem postove i dok odgovaram na kometare!

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?
To je stvarno bilo davno i prvog bloga se ne mogu tačno sjetiti (stvarno je bilo predavno i pokušavam se sjetiti koga sam prvog pratila sa našeg područja... ne radi mi mozak), ali definitvno među prvim blogovima iz BiH sam pratila Make Up Make Out, portal Šminkerica dok je bio atraktivan i dok su aktivno pisale Variola, Naida Đekić i ona druga gothic cura... mada ja najviše uživam gledajući i slušajući Gossa, ničije drugo savjete ne slušam, samo njega!!!!!!!!! VOLIM GA! :D

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
Sada se razmišljam zar samo voliko ostarila da se ne mogu sjetiti... Make Up Make Out me je sa svojim recenzijama natjerala da kupim tri Golden Rose rumenila, Rimmel puder, a prije toga svega NEKO me je natjerao da kupim Revlon colorstay... to je taj blog koji sam pratila i pojma nemam ko je u pitanju... :S
Svi proizvodi su opravdali moja očekivanja, samo što nikada neću zaboraviti jeste to da sam negdje pročitala da Rimmel Lasting Finish 25h neće odgovarati suhoj koži i opet sam ga kupila... i više nego mi odgovara, savršen je za suhokožce! :D

4.Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga?
Ummm... xD Prvo i osnovno što je ovo moje i mogu pisati i raditi šta hoću i uvijek ću stati iza svog mišljenja, nikad nisam bila neko ko će bez razmišljanja dati mišljenje o nečemu samo da bih se složila sa tuđim mišljenjem. Komunikacija sa drugim blogerkama mi se najviše od svega sviđa i mogućnost razmjenjivanja mišljenja/iskustava oko nekih proizvoda. Blogovi su moćno sredstvo za manipulaciju, hiljadu puta mi se desilo da kupim neki proizvod samo zato što sam pročitala njegovu recenziju na nekom blogu, a da je nije bilo nikad mi ne bi palo na pamet da ga kupim sama. Edukacija o sastojcima, prirodnoj njezi, njezi kože... Najviše mi se sviđa što sam upoznala neke blogerke lično i super smo se družile (evo prepoznajte se, tura za Kiseljak :P)... bilo kakva prilika za druženje mi se sviđa! Pozitivne reakcije na blog od  ljudih koje poznajem i koje ne poznajem mi mnogo znače i hvala vam! <3


5.Što si naučila od kada pišeš blog?
Naučila sam da manje "vagam" oko formiranja mišljenja za neke proizvode, ili valja ili ne valja... teško da ima neka sredina! Dobro uložene ili bačene pare... da li bi opet bacila pare, tako to gledam i maksimalno sam iskrena. :D

6. Što se kod tebe promijenilo do kada pišeš blog?
Imam fan page na Fb-u i Instagram profil i moram da slikam šminku prije nego li je probam, što je jako teško. Debil sam za slikanje i mislim da se to nikad neće promijeniti, idemo dalje... :D

7. Imaš li neki savjet za one koji namjeravaju pisati beauty blog?
Ako ćete pisati redovno onda otvorite blog, ako nećete pisati, onda nemojte... lezite i čitajte postove, uživajte u životu! Pisanje bloga stvara mini ovisnost kupovanja šminke! :D Iskrenost je najvažnija, ali uvijek se sjetite da ljudi ne vole iskrene osobe, niti kritike, ali uvijek budite svoji i ne dozvolite da vas promijene... tako ćete pronaći put do svojih čitaoca.



Tagujem sve cure i dečke da urade ovaj post! 

Do idućeg čitanja! :*

16 komentari:

  1. jeeej za druženja i put u kiseljak, jednom ćemo se opet dogovoriti da natrpamo zalihe hahahaha
    slikanje šminke prije probavanja je jedna od težih stvari, ja bih se najradije namackala svime odmah :D haha ja sam primjetila i da više trošim na kozmetiku - ali pametnije, kako si sama rekla - manje vaganja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Phod nam je bio beton, nenormalno se veselim bilo kakvom idućem druženju.... hahahahah!!! :D <3 :D (Ovo znaci moramo na kafu :P!)

      Izbriši
    2. daaaaa moremo odma ovaj tjedan, vidi vrimena - taman za bašte :D i gušteranje :D

      Izbriši
    3. Kad god možeš-zovi! :D

      Izbriši
  2. Jooj slikanje šminke prije isprobavanja, prokletstvo svakog beauty blogera heheheh :DD
    A šta ćeš, navikneš se. Neke stvari čak i isprobam odmah, kao ruževe recimo, žalim, ali ne mogu čekati, moram ih oooodmah isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista nam je situacija.. najradije bih otiske ostavila po sjenama i namackarila usne... ali valja to uslikati! XDDD :D Valja to svijetu prikazati, gadljivi su na koristenu sminku... pa cekaj sunce da se fino uslika! Hahahaha :D

      Izbriši
  3. hvala na tagu, smislit ću se i ja šta bih napisala, pa ću uraditi :D
    i ja više vagam valja li mi ili ne valja nešto otkako pišem blog, sve preispitujem, analiziram, smišljam recenzije pod tušem i takoooo :D
    mene najviše vesele komentari, upoznavanje novih ljudi, a presretna sam što sam upoznala divne, diiivne žene, kolegice, koje ne bih nikad u životu srela da nemam blog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo razmišljam čitav dan čiji sam blog pratila prije Make Up Make Out... nikako ne mogu da se sjetim... čak mi na vrh jezika nije, a moram se sjetiti!!! :D
      Ma ja jedva čekam tebe da upoznam, hahahahahaha... za ostalo ćemo lako! :D xD

      Izbriši
  4. Meni je isto problem da ne diram stavri prije slikanja. Mada recenziram i neke stvari koje koristim dugo i onda ih moram slikati koristene. Meni to nikada ne smeta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj da sam u više navrata vidjela kako se nađu gadljive osobe na korištenu šminku pa komentarišu po blogovima kako se to pobogu može slikati, to treba drugi da gledaju... ono niđe veze, neće otići i kupiti nešto što (već ima) i ne može potrošiti za tri života samo da bi uslikala za recenziju novo... ali eto samo neka se priča bilo šta... :D
      Najteže odolim slikanju karmina, odmah mi dođe swatch na ruci da napravim kada ga otvorim da vidim je li ko iz drogerije... hahahahahha!!! :DDDD

      Izbriši
  5. Kupin proizvod slikam, reko oke slikala sam. Koristim proizvod, idem recenzirat - prethodne slike ne valjaju, moram slikat korišteni proizvod FUUUUUUUUUUUUUUUCK. HHAHAHAHA Al opet reko, who cares, ionakonisan blogerica :'D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahaha!!!! TO JE TA MUKA PO SLIKAMA!!!!! :D

      Evo ja sam isla na mini kurs kako uslikati predmete, pa cu laganos ve opet ponovo da uslikam i slike da zamjenim!!! XD POPIZDIT CU DOK SVE ZAVRSIM! :D
      Nista me vise od slikanja ne iznervira i kada se ne vidi fino... xDDD

      Izbriši
  6. Odlični odgovori, jako si lijepo napisala a posebno mi se sviđa zadnji odgovor pod broj 7, potpis!

    OdgovoriIzbriši
  7. ''Pisanje bloga stvara mini ovisnost kupovanja šminke!'' Oooo da! Upravo sam samo zbog tebe i tvojeg posta dodala 2 Flormar laka na WL, damn you :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!! Pa ti pisi i citaj blogove! :D Dobar je Flormar, neces se pokajati... xDDD :D

      Izbriši