07. 10. 2015.

NYX Copenhagen Soft Matte Lip Cream- recenzija


Sa NYX Soft Lip Cream u nijansi Copenhagen nisam baš 100% zadovoljna, zašto je to tako potrudit ću se u ovoj recenziji da vam kažem. :)


Do sada ste shvatile da od karmina ne tražim puno.

Šta je potrebno da me u potpunosti zadovolje?
- Prije svega da su ugodni i da se s jednostavnošću nanose na usne i da traju minimum četiri sata na usanama i da ne naprave nered na usanama. Zvuči jednostavno, ali mnogi karmini ovo ne mogu! :D


Copenhagen ili SMLC 20 kada god i kako god ga nanesem on ne može u potpunosti biti mat na mojim usnama, tek nakon 1-2 sata bude mat i tada počinje lagano da krizira i da nestaje sa ćoškova usana.

Nisam ljubitelj karmina koji se teško nanose. Hajde, mogu oprostiti što ću provesti 5-10 minuta nanoseći sloj po sloj... tapkati... izvoditi čuda, ali ne mogu oprostiti nikako kada pokušavam da stavim karmin... stavim ga i kako pređem s kistom sve spadne, pa tako u krug! Ovo mi se redovono dešava s Copenhagenom i sa njim gubim živce i nije sposoban ravnomjerno da se nanese na usne, a bez da se preznojim 16 puta.




Sastojci.


Dolazimo do djela koji mi se jako sviđa, a to je nijansa! :)
Ja sam prljava metalika koja čitav život pada na ovakve nedefinisano prelijepe nijanse... boja vina možda sa dozom crvene u sebi? Ahhhh... prelijepa nijansa!

Tekstura je izuzetno kremasta, ali se jako sporo suši i odbija suradnju s kistom. Teško ga je ravnomjerno nanijeti i to me izluđuje, pa ga nosim samo u kasnim noćnim satima.

Trajnost mu je poražavajuća. Izdrži samo 3 pića, jelo ne izdrži, čak ni grickalice ne izdrži, pa moram vaditi ogledalce i popravljati ga. Nije sposoban preživjeti noć sa mnom bez 3-4 popravljanja. 


Na Swatchu ispod možete vidjeti Copenehagen nakon nekih 5-7 minuta. Još uvijek je polu-mat i nije se u potpunosti osušio.

Kada god pređem malo prstom preko usana ostane mi trag karmina na prstu.


I volimo se i ne volimo se. Takva je situacija.

Ja sam svoj primjerak platila oko 15-16KM, a količina mu je 8 mililitara.

Moguće je da su me Aura matići razmazili, pa sve što nije toliko mat i postojano me ne zadovolji u potpunosti. Mistress od Aure je skoro pa identičan Copenhagenu, to je dobra vijest za mene, jer nemam pretjerano živaca kada sam vani da popravljam karmin.

Aplikator je OK, baš ono taman. :)


Za kraj mogu reći da NYX Soft Lip Cream miriše savršeno! Volim karmine koji lijepo mirišu! Miris je skoro pa identičan Manhattan matićima, prijatan, blag i asocira na najfiniju vaniliju.

Nije izazvao nikakve užase na mojim usnama, niti ih je sasušio, ne skupi usne prilikom nošenja i ne zateže, čak više jako je udoban i lagan na usnama.


Jeste li probale Copenhagen ikakva su vaša iskustva?


Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*

19 komentari:

  1. Nijansa je taaako dobra da mislim da bih mu ipak oprostila sve haha.. A još kad tu dodamo i vaniliju, mmm! :D Ja ne mogu dočekati da Aura stigne kod nas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj da mu nekad i oprostim, jer je nijansa presavršena.. samo mi je krvio što ružno izgleda po danu na usama, pa ga ne mogu nositi... ne mogu nikako fino i pristojno da ga nanesem, a da me ne iznervira! :D Eto to ti je to!

      Izbriši
  2. Nisam nijedan ovaj nyx probala ali imam neke na wl pa ćemo vidjeti,Copenhagen nije među njima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nudaći će da podlegnu, njima tekstura nije kritična! :D

      Izbriši
  3. Moj je miljenik kada su u pitanju Nyxovi tečni! :) Nervira me što je potrebno popravljati ga a tamna je nijansa pa to ni na šta ne liči kasnije ali boja je fenomenalna! Vizuelno mi poveća usne i zato mu se vraćam s vremena na vreme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ti je to tako! :DDDD
      Popravljanje me ubije u pojam... mrzim kada izađem vani, ludilo... lom, a ja moram gledati je li karmin na mjestu... odmah bih štirk uzela i objesila se! :D XDDDDDDDDDDDD

      Zato nijansa perverzija!

      Izbriši
  4. Odlično! Zamalo sam dala priliku ovim nyx ruževima, dobro da nisam :D Sad ne mogu dočekati da se dočepam bilo čega od Aure!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni bolja AURA najmanje 100x! :)
      Trenutno Mistress na usnama, ah... perverzija... mat da ne može više biti mat! :D

      Pisat ću i za njih recenziju... one nove nijanse su malo rijeđe od onih prošlih, pa je potrebno više slojeva, ali bitno je da ne spada i ne pravi haos! :D

      Izbriši
  5. I ja mu oprostim zbog nijanse. Kao prljava metalika,lepo sam ga stavila na usne za potrebe prisustvovanja na koncertu Machine Head-a i na pola koncerta uvideh da više ne izgledam kao metalika :/ Ali nijansa je apsolutno nešto savršeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osjećam tvoju bol!!!! :(((((((((((((((((((((((((((

      Ništa gore nema nego kada trebaš postojan karmin, a on te iznevjeri kada ti je najpotrebniji!!! XDDD Tugo i nevjero! :D

      Samo neka dere machine head, za karmin je lako! XDDDDD

      Izbriši
  6. Nisam probala, ali mi se nijansa jako dopada :) Kod mat ruževa me jako nervira što naglašavaju svaku i najsitniju boricu na usnama, naročito kada im je formula takva da jako isušuju - kao recimo Bourjois, dok su mi Aurini, koji su eto i mene razmazili dosta bolji po tom pitanju :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. AURINI SU BETON, majke mi u zadnje vrijeme samo njih nosim! :DDDDDD

      Izbriši
  7. Nijansa je super i odlicno ti stoji, sad postojanost, pa moze da mu se progleda kroz prste zbog odlicne boje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiiii.... :D ma boja super, ali se loše ponaša na mojim usnama.... XDDD nemam ja zivaca za lose karmine! XDDD

      Izbriši
  8. Nijansa mi je preeedivna. Steta sto je tako zahtjevan, pogotovo sto je taman, pa mora izgledati savrseno na usnama. Nista koristi Aurorin, da ne bude nerviranja. :D

    http://thesilhouettes1.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma samo AURA, pocela sam se kleti u AURINE tecne karmine!!! :DDDDD XDDDD Nemam vremena za lose karmine.... xDDDD

      Izbriši
    2. Tek sad skontah sta sam napisala hahaha. Aurin* :D Uglavnom skontala si me. :D

      Izbriši