13. 10. 2015.

AVON Modern Romance Collection lakovi za nokte- recenzija



Ovo je moj prvi post na blogu gdje pokazujem više nijansi lakova na svojim noktima. :)

Kada mi je stigao Avon paketić iste sekunde su mi se svidjele sve nijanse lakova koje su bile u istom. Nisam se mogla odlučiti kojim prvo da nalakiram nokte, pa sam ih samo zagledala. Hahhahahahaha šta ću kada sam prava vaga!


 Modern Romance Collection je malo reći presavršena kolekcija neodoljivo romantičnih i elegantnih nijansi lakova. Nemoguće je da se ne zaljubite barem u jednu od ponuđenih šest nijansi iz Avon kataloga. Meni je stiglo pet nijansi, pa ćete ih u nastavku posta detaljno moći i vidjeti!

Lakovi dolaze u nježno rozoj kutiji. Dobijete 10 ml proizvoda za 4.50 KM.



Moram proznati kako samo pakovanje izgleda mnogo fensi i kako na prvu ostavlja dojam HE proizvoda.

Slažete se? :D


Sastojci.

 Evo ljepotana o kojima vam danas pišem! :D

Ljepši do ljepšeg. Nijanse su: Modern Edge, Sinful Romance, Innocence, Desire i Tender.

Sada vam prepuštam dio sa slikama.



Četikca je fenomenalna. Čvrsta i apsolutno savršenog četvrtastog oblika. Dizajn je odličan i sigurno će odgovarati svim dužinama i oblicima noktiju.

Količina od 10 ml će meni biti dovoljna za nekih 15-ak upotreba, jer su moji nokti dugi i nemam živaca da lakiram nokte s potrošenim lakom.
 




Ono što krasi ove lakove sigurno je tekstura, koja je izuzetno bogata i biće dovoljan samo jedan sloj laka! Ali ja ne bih bila ja kada ne bih stavila makar dva sloja, jer sve ispod dva u meni stvara osjećaj nesigurnosti i nelagode! :D 

Najbogatiju teksturu imaju: Sinful Romance, Innocende pa Tender. Modern Edge i Desire su malo rijeđi od ostalih, pa će biti potrebna dva sloja. Na svim slikama su prikazani samo u jednom sloju!


Trajnost je 3-4 dana na mojim dugim noktima bez ikakvog završnog laka preko. Pošto ja radim svašta s rukama i nisam neko ko je besposlen po čitav dan svi lakovi meni traju u prosjeku ovoliko.




Sinful Romance- je neodoljivo ljubičasto romantična boja koja mene asocira na neki Valentinovo look- manikuru! XD


Innocence- je boja neba zimi u Sarajevu.


Tender- je jedna od onih presavršenih nude nijansi s kojom će vaši nokti imati prividni efekt dužih noktiju i presavršeno stoji na kraćim noktima! Lično preferiram ovakve nijanse na kraćim noktima, ali šta se može. Tek iduće sedmice ću vršiti redukciju dužine.


Modern Edge- da sam ga nanijela u dva sloja mislim da ne bi bio ovoliko čokoladan kao na slici! :D Tamna čokolada, više nego neodoljiv! Preporučujem da ne grickate noktiće sa ovim prekrasnim lakom na noktima... kao što sam neku noć vidjela ženu u Pasatu CC-u na semaforu hladno ruka do lakta u ustima i gricka... XD
 

Desire- ahhhhhhhhhhhhh sivkasta nude perverzija!


Priznat ću vam da mi je trebalo vremena za ovaj post. Ne zbog slikanja. već zbog toga što sam stidna pokazivati svoje nokte. U moru presavršenih manikura i blogerica koje daju svoj život, trud i vrijeme za odrade neke manikure.... mislim da ovo što ja nalakiram je više nego smiješno. XD

Vrh mojih manikura je kada stavim šljokice na jedan nokat i to je to! :D

A svakako imam želju, ali nemam strpljenja da naučim da radim s pečatima i gradient manikir s spužvicama!



Na samome kraju moram reći kako sam više nego prezadovoljna sa svim lakovima iz Modern Romance kolekcije. Ovu kolekciju kao da sam ja kreirala. Sve nijense u ženstvene, nježne i maxi elegentne. Svaki od ovih lakova vrijedi apsolutno svakog feninga uloženog u njih i imate moju toplu preporuku za njih.

Favorita ne mogu izdvojiti, jer mi se svaki sviđa! :D <3


Jeste li probale ove lakove i kakvi su vaši dojmovi?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*


50 komentari:

  1. Prelepi nokti, svaka čast :D Sinful Romance mi je favorit mada Innocence ne zaostaje mnogo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVALA PUNOOOO! :D

      Sinful Romance je baš unikatna nijansa... ja nemam ništa slično u kolekciji!!! Ma sve su prelijepe boje! :DDD <3

      Izbriši
  2. Kako su ti dobri nokti !!! Meni je Desire najdraža, a prejako si opisala Innocence :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVAAAAAAAAAAAAAAAAALAAAAA!!!! :DDDDDDDDDDDD :******


      Trenutno desire na noktima i stalno zagledam preljepotu na noktima od nijanse.... XDDDD

      Izbriši
  3. Predivne su nijanse i meni se svi dopadaju :)
    Nokti su ti isto prelepi, ne znam čega bi se stidela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne pamtim kada sam ženstveniju kolekciju lakova s boljim nazivom vidjela! :D


      Ma stid me među silnim ženama pokazivati kako samo znam nalakirati note i ništa više... ahhahahahahah!!!! XDDDD :****

      Izbriši
  4. Sinful Romance i Teder me najviše privlače!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljepši od ljepšeg! :D

      Znaš ti koji su najbolji... :********** <3333

      Izbriši
  5. Svi su divni, ali ja sam se zaljubila u Desire <3.

    OdgovoriIzbriši
  6. Slažem se sa Suzanom, Sinful romance i tender su definitivno najljepši! A Innocence je predivan za zimu! *-* Nokti su ti predivni! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pomogle ste mi da izaberem favorite.... stvarno su najljepši!! :DDDD


      HVALA TI PUNOOOOO <333 :****

      Izbriši
  7. Vrlo primamljivo,već biram nijasu za sebe. :-D

    OdgovoriIzbriši
  8. Evo naručih Desire i razmišljam i ovaj skroz Nude da uzmem.
    Nokti su ti predivni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo da kažem da je ovaj nude najbolji nude koji imam... baš je gust i treba ga bukvalno jedan sloj... mene je oduševio! :D


      HVALA TIIIIII!!!! <333 :DDDDDDDDDDDD

      Izbriši
  9. Modern Edge i Desire su naaaaj <3
    nokti ses!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jojjj boje su savrsene imam vec tri favorita koje moram da kupim :-D
    Inace Avonove lakove bas volim,jer su postojani,dobra im je cetkica,a i ima toliko boja pa mozes da biras do mile volje! :-)
    Nokti su ti super pu pu pu da ne ureknem ahahahh,i nema cega da se stidis,pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova kolekcija me naprosto oduševila! :D Znači apsolutno svaki mi se svidio! :DDDD


      Hvala ti od sveg srca... <3 :DDDDDDD

      Izbriši
  11. Fantastična paleta. Meni bi sve ove boje stajale kao piletu sedlo, ali tebi su savršeno legle.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MA ČINI TI SE BONA!!!!! :D


      Nemoj tako.... sve boje tebi stoje!!! :**************

      Izbriši
  12. Prekrasne nijanse i predivni nokti :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj noktiju. :O Sve nijanse su mi lijepe, ali tender je savrsen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ^.^ heheheheh xDDDD hvala! :DDDDD

      TENDER SAVRŠEN, još mu je tekstura san svih snova! LIKE ZA ŽIVOTA OD MENE ZA NJEGA! :D

      Izbriši
  14. Obožavam Avon lakove, ali više ih ne mogu naručivati jer nisam Avon Lady :(
    Sinful romance, Tender i Modern edge <3 Zaljubljena *.*

    OdgovoriIzbriši
  15. Innocence i Desire su divni! I daj više postova sa tim sesi noktima! Gle ih kako su divni i dugi *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. JESUUUUUU!!!! Neodoljivi su! :D

      Potrudit ću se da stavim s vremena na vrijeme šta zanimljivo! XDDDD Hvala ti punooooo... :********** :D

      Izbriši
  16. Innocence i Sinful Romance - moji favoriti! :)
    ''Sve ispod dva sloja u meni stvara osjećaj nesigurnosti i nelagode.'' - hahah točno to! Sve i da je najpigmentiraniji lak na svijetu, ja obavezno moram stavit minimalno 2 sloja jer inače nije to to :D
    Aj nemoj pričat gluposti nego daj više ovakvih postova, a slobodno nam se koji put pridružiš i u matching manicures nedjelji, ima i jednostavnih tema ;)
    I još nešto, inače nisam baš ljubitelj extra dugačkih noktiju, ali na tebi mi se jako sviđa ova dužina, baš djeluju moćno! ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, uh bolji do boljeg!!! :D

      Tako ti je to.... nisam nikad u zivotu izasla vani sa jednim slojem laka hahaahahahahha!!!!

      Ma ja sam zivcana, nemam mira s rukama da cekam dok se ne osusi sve, pa lakiram pred spavanje! Hahahahhahahah... morat cu uzeti nesto za brzo susenje laka... imas li neki prijedlog?

      Dvoumila sam se da li ih skratiti, pa slikati sve... pa sam skonatala da mi trebaju dugi nokti, jer idem na koncert u nedelju... pa ce redukcija poslije koncerta!!!

      HVALAAAAAAAA TIIIIIIII PUNO PUNO PONO <3333 :********

      Izbriši
    2. Meni je odličan Essence Better Than Gel Nails. S njim se lak osuši kroz par minuta tak da možeš i na spavanje odmah :D

      Btw dobar provod na koncertu ;)

      Izbriši
  17. Skoro nisam vidjela ljepšu kolekciju lakova. I,zbilja ti nokti djeluju moćno!
    Možeš li usporediti Tender sa Barely there od onih sa gel završnicom? Naravno, ako imaš ovaj drugi...
    Čini mi se slična boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači sve ljepši do ljepšeg! :D

      Nemam taj lak, ali sam davno bacila oko na njega i već dugo ga želim, ali sve zaboravim da naručim! XDDDDDD :DDDD

      Izbriši
  18. Tender i Sinful Romance su moji favoriti definitivno! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. UH UH... <3 :DDDDDD
      Uvijek najbolje izabereš!!!

      Izbriši
  19. Teško mi je odlučiti koji je bolji, kao da su mene pitali koje nijanse da stave u kolekciju... A nemaš se šta stiditi, ja također nemam strpljenja, niti sam spretna da uradim nešta više od klasičnog lakiranja i šljokica... se je to za mene previše komplikovano, naročito na desnoj ruci! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako... da moram birati nikad se ne bih mogla odlučiti!!! :D XDD

      Divim se ja ženama koje imaju strpljenja i prave fantazija manikure da padneš na guzu... hej koliko tu treba vremena i strpljenja!!! Ja sam jednom pokušala da uradim water marble nails (ono u vodu kada staviš lak, pa zaroniš...) mali je reći da sam ostala bez živaca, umalo nervni slom nisam dozivjela... ahhahaaaaaaaaaaaaahahahahahah!!!! :DDDDDDD


      :****

      Izbriši
  20. Draga Ena jesu ti dobriiiiii nokti :D i slike su ti sve bolje i bolje, bas mi se svidjaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAA!!!! :D <3 <3 <3


      PUNO PUNO PUNO HVALA!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDD

      Izbriši
  21. već dugo nisam vidjela ovako savršenu kolekciju, sve i jednu boju želim.. pogodili su sa svakom :D
    a i naziv je super :D :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Savrsene jesenje nijanse! :) Duzina noktiju ti je tooooop <3 sivdja mi se sveee <3333

    OdgovoriIzbriši
  23. DO NEBA I NAZAD HVALA! :D <33333 :********************


    Opsesija sa ovim lakovima ne prestaje! :DDDD

    OdgovoriIzbriši
  24. mada imam više od pola stoljeća ove lakove obožavam još na takvim noktima mmmmmmmmmmmm tako sexi

    OdgovoriIzbriši
  25. Sinful romance je jedini koji bih ja izabrala za sebe jer ne volim zimsko-jesenje nijanse, ipak sam ja dijete sa Juga :D Al za tvoj post i trud da nase avon lakice predstavis u najboljem svijetlu cista desetka (Y) Bravo ;)

    OdgovoriIzbriši