25. 05. 2015.

Bourjois Rouge Edition Velvet 07- recenzija


Bourjois i ja? Ljubav-mržnja. Većinom mi njihovi proizvodi ili savršeno odgovaraju ili nikako. Dugo sam njuškala oko Rouge Edition Velvet tečnih karmina i odlagala kupovinu. Ono šte me je posebno privuklo su pozitivne recenzije na blogovima i sniženje od -50% u CM-u. :D

 

Budući da u posljednje vrijeme patim za nekim tečnim mat karminom i stalno gledam ABH čudo u tubici i balim za SVIM nijansama, morala sam se zadovoljiti jednim drogerijskim mat čudom.





Za početak sam se odlučila samo za jednu nijansu, a to je 07 nude-ist. Ja sam ga platila 11.95KM za 7.7ml proizvoda. Koliko će mi trajati to ćemo vidjeti.

Pakovanje je fino i kompaktno, na izgled ništa posebno, savršeno sjedne u eBay stalak za karmine, što meni omogućava da ga brže nađem. 









Aplikator je kao kod sjajeva za usne i ja prije stavljanja ovog ljepotančića moram najpreciznije popuniti usne sa olovkom (Flormar 202 u zadnje vrijeme najviše koristim i savršeno ide uz Nude-istu). Na kraju opet pređem sa kistom za usne ne bi li šta ostalo kako ne treba ili ne popunjeno. 


Ono čega se ja bojim je to da mi se ne sasuši brzo ovo čudo, jer kada sam gledala testere sve ijedan je bio sasušen.

 Slikano s blicem.

 Prirodna svjetlost, pored prozora. Samo jedan premaz!




Tekstura mu je izuzetno lagana, mat, nije suha, blago kremasta. Na usnama se u potpunosti osuši za 3-4 minute i preslikavanje je minimalno, nekad imam osjećaj da je ovaj karmin totatni stain! Samo jedan maleni premaz je dovoljan za čitave usne! :D 

Trajnost je više nego fantastična, izdržat će bez ikakvih problema 6 sati bez ikakvog popravljanja.

Ne sasušuje usne, niti zateže (skuplja, bilo šta slično).
Nijansa je totalno "budi malo nudista, ja sam ovdje turista" sa tamnije-rozim mat završetkom.



Doslovno pored prozora uslikan na meni s mojim kanta mobitelom, najvjerotanije ću prvom prilikom zamijeniti sliku. xD


Kod ovog karmina mi se ne sviđa miris. Grozo miriše-smrdi kako god želite da se izrazim. Živimo u XXI stoljeću mogli su kakvog jeftinjaka mirisa ubaciti, znaju da žene vole hemija kada se zamaskira! Prvenstveno me je njegov miris odbijao sve ovo vrijeme od kupovine! Srećom, ne zadržava se na usnama i nakon minute postane neprimjetan... kao da ga nikad nije bilo tu.

Posebno mi se sviđa njegova lakoća na usnama, dugotrajnost i totalni mat finiš, a nijansa je prekrasna... totalno JA nude nijansa!

Budući da ne znam koliko će mi ovo pakovanje od 7.7 militara trajati ne znam da li puna cijena ovog karmina njega opravdava, ako ga potrošim brzinom svjetlosti neću ga moći prežaliti... hahahahahhaha, morat ću novi kupiti, jer mi se svidio pravo! Mislim da ću kupiti i bordo nijnasu! :D


Jeste li probale Bourjois mat čuda i kakve su vaše impresije?

Do idućeg čitanja! :*

26 komentari:

  1. Obozavam Bourjois :) Super ti stoji ova nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaaaaa!!! :DDDD

      Ma meni dosta toga njihovog nije odgovaralao, pa sam uvijek skeptična pri novoj kupovini... ali ovi matići mi se zvanično sviđaju! :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ja sam ga ugrabila prošle sedmice (barem mislim da je prošle)... ne znam jesu li još uvijek sniženi! :S

      Izbriši
  3. Super je, i tb bas extra stoje ovakve nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nude usne su zakon! :D
      Samo što ne pukem od smijeha na slici... xDDD ahhahahahahahha!!!

      Izbriši
  4. Imam ovu i jedan od najdražih ruževa ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prelijepa je nijansa, a i on sav!

      Koliko ti je u životu, da znam šta da očekujem! :D

      Izbriši
  5. Mnogi se baš žale da smrducka, ali moj nos je odlučio da mi olakša i meni ne smrdi :D
    Na stranu miris, ruževi su odlični!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni smrdi na mix plastike-Kine-sira iz grickalica... xD sve ja pomirisem, to mi je prvi korak i mrzim kada sminka ne mirise fino... :D
      A efekat mu je drama na usnama, morat cu i bordo uloviti!

      Izbriši
  6. Imam 10, a i ovaj mi je na listi. Odlično ti stoji :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova me je nijansa odmah kupila, pravi prekasni nudać! :D Hvala ti draga!!!! :*****

      Izbriši
  7. Baš je lepa nijansa i dobro ti stoji, štaviše lepša je na tebi nego u ambalaži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala punooooo!!!! :DDDDD

      Ma prelijepa je nijansa za svaki dan,malo jace nude usne! :D

      Izbriši
  8. Super! Odlično ti stoji :* Sad ću morat i ja kupit :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Samo sam negativne stvari čula na račun mirisa :D
    Odlično ti stoji nijansa, ide uz tvoj ten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smrducka i to pošteno!!! Sreća pa prođe brzo... i osuši se fino na usnama, pa zaboravim na miris... ahhahahahahha :DDDD


      Hvala puuuno!!! :DDDDDDDDDDD

      Izbriši
  10. Njihove tekuće ruževe nisam koristila, ali zato one "obične" obožavam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci da probam obične? :D Vjeruj da nemam niti jednog njihovog obicnog!!!! :DDD

      Izbriši
  11. Odlično ti stoji! <3 Ja slinim za onom najtamnijom nijansom i mislim da ću nju definitivno jednom kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punoooo!! :DDDDD

      E DA, TA NAJTAMINJA ME JE NAJVIŠE PRIVUKLA, ali... tester je bio presuh i ono daj ovaj neutralni na testiranje, ako valja kupit cu i tebe tamni da znas... hahahahhahah!!! XDDD

      Izbriši
  12. Trenutno imam 3 nijansa, jedna od njih je upravo ova i ja ih obožavam. Nemam nikakvih problema s njima i taj smrad mi uopće ne smeta tj. ne zabijam nos u proizvod tako da ga ni ne osjećam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ona bordo crvena na spisku, mislim da cu je sutra kupiti! :D Svidja mi se efekat na usnama pravo!!!

      Izbriši
  13. Bourjois <3 ovo su im najbolji i najdugotrajniji ruževi, a naj nijansa mi je 05. Ole flamingo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NA SPISKU MI JE!!! :D CIm bude neko snizenje ulovit cu ga!!! :DDDDDDDDDDDD

      Izbriši