21. 05. 2017.

ColourPop ULTRA SATIN LIP/ RECENZIJA



U New In #12 postu sam obećala mnoštvo novih recenzija, pa ću seriju ColourPop recenzija otpočeti sa meni omiljenim SATIN LIP tečnim karminima. Ko bi rekao da će baš meni, strastvenom ljubitelju mat tečnih karmina omiljeni biti ovi sa satin finišem? :D Ovo definitivno mora značiti da je u pitanju odličan proizvod, koji je mene oborio na guzu!


ColourPop sam naručivala nekoliko puta sa njihove stranice (detalje o proizvodima i dostavi možete pronaći kod njih). Stizali su kako-kada, ali najčešće za nekih 20 dana. Jedan mi je paket vraćen sa Njemačke carine. Jedan mi je paket zadržan dva i po mjeseca na BiH carini... u jednom paketu je stigao skroz polomljen hajlajter i nedostajalo ga je skoro pola u pakovanju, dok mi je jedan tečni karmin došao sa sadržajem izlivenim preko otvora i također ga je nedostajalo. ColourPop customer service je top i za svaki problem ponude kod za popust pri idućoj kupovini...

Kako sam nakupovala svega proizvode sam razvrstala po grupama i tako ću im pisati gupne recenzije. :)

Ispod idu slike kutijica i kako sve izgleda.





SASTOJCI: ISODODECANE, DIISOSTEARYL MALATE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, C10-18 TRIGLYCERIDES, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SILICA SILYLATE, PENTYLENE GLYCOL, POLYETHYLENE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), RED 7 LAKE (CI 15850), RED 27 LAKE (CI 45410), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), YELLOW 6 LAKE (CI 15985).


ColourPop Ultra SATIN tečni karmini dolaze u istom pakiranju, kao i njihovi matići. Velika tuba sa metalnim izgledom poklopca. Slova sa ambalaže se s vremenom u potpunosti izbrišu. Naziv nijanse se nalazi na dnu, a sam izgled nijanse možete vidjeti odmah, jer je ambalaža providna. Sve u svemu, krasi ih jednostavan i mom oku lijep dizajn.

Cijena im je 6$ (10.60 KM) za 3.2 grama proizvoda.




Aplikator je veoma precizan i meni je dovoljan jedan prelaz sa njim  preko usana da dobijem punu boju. Ono proizvoda što se nalazi na aplikatoru mi je dovoljno za čitave usne.


Zimus, dok su mi usne bile napaćeno i jadno presuhe... bolile su me čak i kada stavim labelo otkrila sam SATIN LIP. Poslije dobrog pilinga sam stavila Rimmel olovku za usne, pa POINT ZERO i zaljubila se u roku odmah! Na usnama nisam osjećala ništa, ali sam bila oprezna i očekivala sam nered, zbog satin završnice. Pila sam i jela, karmin se minimalo "pojeo" sa unutrašnjeg dijela usana, a očekivala sam da ću ga imati čak do nosa! Samo jedno popravljanje za čitavu noć, realno tako mi je i sa matićima, ali ovu udobnost na usnama ništa zamijeniti ne može! :D

Tako sam se zaljubila u SATIN LIP i naručila još nijansi. 


Svi svočevi su urađeni iz jednog prelaza sa aplikatorom, na nekima je bilo više proizvoda, pa su deblji. Možete vidjeti kako se ne osuše u potpunosti i imaju lagani satin finiš. Mada bih ja ovaj finiš nazvala lagani mat-satin finiš. :)

Sa jednim prelazom dobijete punu boju, jer je pigmentacija vrhunska.


Nijanse koje imam su savršeno opisane na ColourPop stranici:

TANSYDon't be a pansy! Get this mid-toned yellow brown.

POINT ZEROA cool toned grey brown. Iz Kathleen Lights kolekcije.

PANDAPanda panda panda in this deep violet.

BARACUDAOhhhhhh, a warm deepened rose.

CALYPSOYou'll feel free spirited in this mid-tone pink.


SATIN LIP krase izuzetno bogata pigementacija, savršena blago tečna mousse takstura i prelijepi finiš između mat i satin. Izuzetna postojanost, bez jela uz piće 5h prežive na usnama, dok se poslije jela moraju popraviti. Nevjerovatno su udobni na usnama, da često zaboravim da ih imam na usnama, sve dok ne odlučim da se pogledam u ogledalo i padnem u bandak od preljepote nijanse na usnama!

Najdraži mi je TANSY, kojeg na meni možete vidjeti gore, na glavnoj blog slici u krugu, gdje piše "Bonjour & Welcome". Poslije TANSY moja najveća ljubav je POINT ZERO, pa BARACUDA. Idealni su mi uz bilo koju makeup kombinaciju.

Uvijek ih nosim uz olovku za usne i često mi je potreban samo jedan sloj, ali iz navike Ena mora staviti dva sloja. :D Nemaju neki poseban miris i ukus, koji se također ne osjete na usnama.
Na usnama se ne osuše u potpunosti, ali isto tako neće praviti nered, jer se lijepo fiksiraju za usne. Ne sasušuju usne i ne ističu suhe dijelove usana.

SATIN LIP imaju sve karakteristike savršenog karmina, pa sam neki dan jedva odoljela besplatnoj dostavi i cijeni od 4$. Da li vjerujete da nisam kupila ništa?! U glavi mi je bilo samo :"NO BUY, imaš previše karmina... ništa nisi probala... biće sniženja, probaj šta si nagomilala... ALI SATIIIIN tako su dobriiiii, želim sve nijanse... NO BUY Ena!" Tako sam se jedva suzdržala, a vama od sveg srca preporučujem SATIN LIP od ColourPop! Prelijepe unikatne nijanse i savršeni na usnama!


Jeste li probale SATIN LIP i kakvi su vama?
Koja vam se nijansa najviše sviđa?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*

1 komentari:

  1. otkako sam one mini kupila - zaljubih se na prvi nanos, znači, moram si nakupovat ovoga....a i ja furam no buy XD

    OdgovoriIzbriši