07. 04. 2017.

CHOCOLATE VICE I HEART MAKEUP- recenzija


Čokoladne palete su mi jedne od najdržih paleta sjena. Pa vam ovaj put pišem nešto više o CHOCOLATE VICE. Mnogima je ovo najljepša čokolada, ali ja se ne mogu odlučiti između nje i SALTED CARAMEL (recenzija klik tu), obje su više nego prelijepe, a skupa neodoljive! :D
Ambalaža je kvalitetna i od dosta tvrde plastike, izgledom podsjeća na crnu čokoladu. Sa unutrašnje strane se nalazi veliko ogledalo i uz paletu dolazi kist, kojeg sam bacila.  Kartonsku ambalažu sam bacila također, na njoj se nalaze sastojici, koji baš i nisu pohvalni.

U paleti dobijete 16 sjena za oko 11-12 Euro, ukupno 22 grama proizvoda, Sjene koje dobijete su savršene za napraviti kompletan look.

Da li vjerujete da je ova paleta stajala netaknuta više od 8 mjeseci kod mene? Samo sam je gledala i divila se ljepoti. :D





Količina: 22 g 
Sastav: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, (+/-: Calcium Sodium Borosilicate, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 77742, CI 77510)





VICE je jedna preljepotica u kojoj se nalaze prekrasne jarke tople narandžaste nijanse i savršene zlatne... kombinacije uh! :D

Paleta idealna za sve boje očiju i za one, koji bi da probaju tople nijanse, ali nisu baš sigurni hoće li im se svidjeti. Savršena za toplo-hladne kombinacije! Nisam vam napravila look-ove sa ovom paletom, ali čim nađem vremena uslikam lijepo, pa naknadno ubacim u recenziju.






Svi svočevi su urađeni iz jednog prelaza sa prstom i bez baze za sjenu ispod. Pigmentacija odlična! Dobit ćete više šimer-metalik sjena od mat.


Neću vam pisati i opisavati svaku nijansu posebno, dobro se vide na svočevima. :)

Kao apsolutne favorite ću izdvojiti: Maleficence, Fancy, Crave, Treat, Persuade i Habit.




Tekstura je ista kao kod SALTED CARAMEL, predivna, puterasto mekana i svilenkasto nježna. Od mekoće će se sjene minimalno trusiti u pakovanju, Dok prilikom šminkanja ne prave nered.
Pigmentacija je odlična! Jedan dodir kistom i gotovo. Sjene ne koristim nikada na kapcima bez baze, pa su meni postojane dok ne skinem šminku,
Savršeno se blendaju i izuzetno su nadogradive. Mirišu na čokoladu i pravo je zadovoljstvo šminkati se s njima. Bez ikakve muke završite oči za 5-10min, :)

Jedino može biti problematična crna nijansa sa šljokicama, pa je zbog manjka ideja nikad nisam ni koristila. Sve ostale sjene su mi se pokazale kao pun pogodak.

Ovo je paleta, koja sadrži izuzetno dobre sjene i od mene ima tople preporuke. Jeftina je, a kvalitet ne zaostaje za onim mnogo skupljim.

Svima nam treba još jedna topla paleta sjena, zar ne?




Jeste li probale VICE i kakva je vama?

Ako niste da li namjeravate i kako vam se svidjela recenzija?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*




6 komentari:

  1. od svih čokolada ova mi je najljepša :D definitivno je na wishlisti :D

    OdgovoriIzbriši
  2. da, imam je. moja prva i (zasad) jedina "čokolada" u kolekciji ^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Hajd molim te napravi post o svojoj kolekciji sminke... Mislim da imas najdivnije komade ikad :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Boje su apsolutno prelepe , odusevljena sam! Znas li mozda mogu li se naci u Srbiji?

    Veliki pozdrav :*

    www.bebagottel.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Au, i ja sam zaluđena ovim paletama. Ne znam zašto ali očarana sam njihovim dizajnom. Što se tiče sadržaja momgu samo da vjerujem na riječ blogerima i yt-ima :D. No, ova tvoja sadrži jaaako divne boje, a najviše mi se sviđa njihova pigmentacija.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši