06. 03. 2017.

Lime Crime VENUS II /RAZOČARENJE GODINE/- recenzija


Lime Crime VENUS II je paleta sa kojom trenutno ne znam šta ću. Nakon pozitivne recenzije za VENUS paletu (klik tu), ova je opšta suprotnost. Ne znam ni sama šta da mislim. Da li je do mene došla stara paleta li nešto s greškom, iskreno nije me pretjerano briga, jer su sve sjene iz ove palete grozne za raditi.

Na netu sam pregledala skoro sve moguće svočeve za VENUS II i tu su negdje sa mojima. Na prvo korištenje JAM, MUSTARD i MUD sjene su mi bile skroz OK i onda se nakon 2-3 korištenja sastrugao površinski sloj sjena i ispod su ostali kao bijeli tragovi u vidu kuglica. Prečudno. Sada su sjene suhe kao barut i jako je teško raditi s njima.

Iz LIME CRIME za ove sjene tvrde da su visokopigmentirane, hm... ove baš i ne. Paletu sam uzela baš zbog pomenutih sjena gore i bila sam ubjeđena da će mi se savršeno nadopunjavati sa svojom sestrom VENUS.




Pakovanje VENUS II je dosta mračnije od VENUS. Isti stil, isti motivi, isti materijal, sve isto kvalitetno odrađeno i više nego prelijepo.

Iz Lime Crime kažu da će sa VENUS II vaša šminka se dići na level više, ja kažem da... na level više od RAZOČARENJA. 

Za 34$ (62KM za 8 sjena, ukupno 16 grama) i više nego žestoko razočarenje.






Pogledajmo paletu i šta krije sve u sebi. :)

MUSTARD sjena me onako dosta zanimala, već sam kreirala neke look-ove sa njom, ali ih nisam slikala. Sada kada je "presušila" na oku je toliko prazna, suha i izgledam kao da blolujem od žutice, a ne da imam neki ludi mejkap.

JAM žarka narandžasta extra za zagrijati svaki look i kombinirati je s MUD da se dobije skoro pa jestivi čokoladni look... malo sutra! Sve kada se izblenda izgleda kao kada malo dijete uzme vodene bojice i šara se po tijelu.

Pogledajte ovu šljokičastu BOOT kako izgleda kao svemir... te svemirske lijepe šlkokice ostanu samo na otisku prsta, nemoguće ih je svočati ili nanijeti na kakpe. Znam šta je baza za šljokice, ali ovo jednostavno ne radi.

Od PIGEON, FILTER, MARASH i FLY sam odustala poslije fijaska sa ovim ljepšim sjenama. Šta da radim sa zelenim SDA sjenama po očima?





SASTOJCI:

Ethylhexyl Palmitate,Zinc Stearate,Caprylyl Glycol,Phenoxyethanol,Isopentyldiol,Silica. May Contain [+/-]: Yellow 5 Lake CI 19140,Mica CI 77019,Titanium Dioxide CI 77891,Iron Oxides CI 77491 CI 77492 CI 77499,Bismuth Oxychloride.

CRUELTY-FREE & VEGAN

Net Wt. 0.564oz / 16g





PIGEON (pearl): Brown/green shift.
FILTER (glow matte): Luminous cornflower blue.
MARSH (glow matte): Mossy grey-green.
MUSTARD (creamy matte): The color of corduroy.
FLY (pearl):Ivory/green green shift, like the wing of a fly.
JAM (creamy matte): Pumpkin spice creamy matte.
MUD (creamy matte): Rich burgundy-brown, the color of spoiled fruit.
BOOT (sparkle matte): Nebula black with multi-color sparkle.






Ne mogu a da ne kažem kako me u oči ubada riječ CREAMY MATTE. OK, želiš da prodaš proizvod pa privučeš ljude sa nazivom kremaste mat sjene. Strašno me zanima kako i koliko je ovo kremasto i na kojoj planeti? Ako je kremasta ova presuha suhoća sa slike ispod onda me zanima šta je suho za Lime Crime?

Svočeve sam radila bez baze ispod i iz 3-4 prelaza sa prstom, kako za koju sjenu da biste mogli barem malo vidjeti trag sjene i nijanse. Sjene savršeno ostaju na prstima, zalijepe se i ne mrdaju. Možda treba nakvasiti kist prije korištenja, ali ja stvarno nemam niti volje, niti živaca da se peglam više sa ovom paletom.





Ukoliko ste čitali moj post o VENUS paleti, mogli ste vidjeti koliko su one sjene vrhunske pigmentacije, a ove iz VENUS II opšta suprotnost i po meni nešto što ne vrijedi ni 5$.

Look-ova nema, jer nemam šta napraviti sa ovom neupotrebljivom katastrofom. 

VENUS mi je jedna od najdražih paleta ikad, a ova VENUS II jedna od najvećih razočarenja i ne pamtim kada sam probala ovoliko loše i suhe sjene. Ovo je nešto što nema ni teksture, ni pigmentacije, niti mogućnosti blendanja.



Jeste li probale VENUS II i kakva je vama?

Ukoliko niste da li namjeravate? :D

Toliko od mene za ovaj put, a do idućeg čitanja mi pišite komentare!

:*

10 komentari:

  1. Kakva šteta u odnosu na Venus I... Znaš da OBOŽAVAM sve crvene nijanse na očima, ali ove boje bi stvarno bile osveženje za kombinovanje. Velika šteta...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na rubu sam da sastavim mail Lime Crime, ali mislim da njih boli briga za tuđa mišljenja...

      Imala sam toliko ideja i kombinacija s njih dvije, da mi je ovo u potpusti slomilo jadno srce! XD

      Crvene nijanse=život! :D

      Šaljem ti puno pusaaaaaaaa!!!!!!

      Izbriši
  2. uh, skupa je da bi bila žešći fail..
    žao mi je što si tako prošla..

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je žao što si se razočarala, čak sam se i ja oduševila sa prvom Venerom. A ništa, il ćeš ovaj Venus držat za dekoraciju u sobi il ćeš ju brže bolje prodat, nekome možda bude baš woow.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti je život... dvije opcije. :D

      Neću je sigurno prodati, dosta je moje slomljeno srce... tako da ostaje kao ukras...

      Izbriši
  4. Hej tuge....a meni baš fina pari radi ova tri sjenila, čak su mi i zelene nijanse ok, ali sad....kuku majko

    Pa se ti šminkaj ako možeš, to te niko ne pita...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Presušila paleta... doslovno neupotrebljiva...

      -.-

      PU!

      Izbriši
  5. Kako u postovima znas prenijeti odusevljenje, isto tako znas prenijeti i razocarenje proizvodom... Zali Boze para za nesto sto ne valja :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf razočarala sam se neki dan baš neviđeno u pigmente što su mi stigli, dva dana sam bez reakcije bila!!! XD Hahahhahahaha...

      Ma hajde, bile su na popustu za crni petak... ispalo je kao da sam jednu kupila, pa ne žalim toliko.

      LJUBIM TE! :DDDD

      Izbriši