06. 08. 2015.

NEW IN # 4


Došao je red na  #4  NEW IN POST, družimo se puna četiri mjeseca skupa. :D
Šta se to kupovalo kod mene u prošlom mjesecu, a šta sam dobila možete vidjeti u nastavku posta.


Essence ROCK OUT!!! rumenilo je u minimalnom roku postalo moje najrumenilo! Prekrasno je... ima u sebi decentni šimer-odsjaj.

Essence sun papirići za matiranje- bez njih se ne može nikad i nigdje. 


Catrice sjene za oči. :D

Catrice absolute eye colour 180 Ocean's  14.
Catrice baked eyeshadow LE C03 Lovely Lace.
Catrice liquid metal 070 gold leaf me.



Astor 190 soft brown mono sjena  za oči, (desna)  je apsolutni must have, koristim je prilikom svakog šminkanja i luda sam za njom.
ASTOR Eyesrtist colour waves 710 cosmic grey- je siva, nisam je još probala.


Lakovi na nokte. :D
Catrice LE NudeC04 Naked Brown.
Catrice 57 Karl says Tres Chic- sam dobila od Dženane- Šljokice i prelijep je na noktima! Hvala!!! :D
Eveline mini max u nijansama685 i 941.


Eveline mini max u nijansi 941 na noktima.

 AVON paketić me je silno obradovao, šta sam dobila od njih na testiranje i recenziranje možete vidjeti na slici ispod.

Meni se posebno svidio PERCEIVE OASIS EDP o kojem sam napisala recenziju TU.

Avon Senses tuširalicu Andalusion bliss sam već potrošila! XD Šta ću kada su vrućine ja živim u kadi. Jako lijepo miriše, ali miris je kratkotrajan i nestane sa kože čim izađem iz kade. Tesori d'Orinete me je razmazio i navikla sam da mi koža miriše satima poslije kupanja.

Tu je Avon lančić koji nije moj đir i poklonila sam ga dalje, a ovo čudo za japanke sam probala i ne konam još uvijek koja mu je fuknkcija, meni samo smeta.

COLOR Trend olovka za oči u plavkastoj nijansi- nisam je još isprobala. Nikad od Avona da dobijem karmin na testiranje... ovo za japanke je nešto najluđe što sam dobila u svom životu IKAD!


 Inglot je imao -15% na sve tokom Bajramskog sniženja, a na slikama ispod možete vidjeti šta sam sebi sve kupila. :D Neke od sjena sam već recenzirala.

Recenzija INGLOT R 102 (narandžaste).
Recenzija INGLOT R112 (sivkaste).



 Rimmel Lasting Finish korektor u najsvijetlijoj nijansi, naravno!
Još uvijek imam jako podjeljeno mišljenje o ovom korektoru, podijelit ću ga s vama u posebnoj recenziji.



Nekoliko stvarčica iz BINGA koje su meni posebno drage, a i jeftine! :D MIKRO SEHARA je bila samo 2KM, dok je vaznica bila 1.15KM i služi mi kao stalak za kistove za blendanje sjena.


Opet sam išla u Herceg Novi i put se završio kupovinom Freeman maske za lice i Aura stvarčica, koje namjeravam posebno recenzirati.



 U CM-u sam uspjela ugrabiti Liqud Metals sjene, koje izlaze iz Catrice asortimana i to po 3.95KM.

Od Dženane sam dobila Makeup REVOLUTION ljubičasti karmin, kojeg je ona dobila od Nives s A Little  Make Up Obsessed bloga , meni ga je proslijedila...jer ona već ima ovu nijansu.  Ovo je moj prvi MUR proizvod, već sam ga swatchala i mislim da se nećemo baš najbolje slagati.



Od Nikoline s Unlimited Beauty smo Dženana i ja kupile neke stvarčice s njenog Blog sale posta i poslala sam je ove predivne WOW Golden Rose lakiće, Dženana je odlučila sve lakove meni da da... jojjjjj....!!! <333 Hvala Nikolina!!! <3 Hvala Dženana!!! <3 :D XDDDD

Nijanse WOW lakova su sljedeće: 72, 74, 34, 40, 10, 07.


 Povodom +1000 lajkova na mom FB pejdžu organizoala sam internacionalno darovanje, a detalje možete vidjeti i učestvovati ako niste u ovom postu.


Osvojila sam Oriflame maskaru na FB darovanju od Oriflame Tim INELA B.K., otišla po maskaru u Oriflame i dobila sam TRI MASKARE, jedna je završila kod Dženane, a za ove dvije ću napisati recenziju.

Ono što će vam biti zanimljivo je to da možete osvojiti 5 Oriflame maskara u ovoj sedmici! :) Oriflame tim Inela B.K. mi je ponudio suradnju, koju sam prihvatila i darovanja će biti redovna na blogu.

Siva maskara Instant Exstensions je ekskluziva i nije još uvijek  u prodaji, a jedna od vas će imati priliku da je proba! :D

Šta je potrebno da osvojite Oriflame maskaru od Oriflame Tim Inela B.K.?

-LIKE Arkona Make Up And More na facebook-u.
-LIKE Oriflame tim Inela B.K. na facebook-u.
- Like ovog posta na facebook-u i javno podijelite objavu.

TO JE TO! SRETNO! :)
Igramo se do 13.08. kada ću objaviti pet sretnih dobitnica (1 za Instant Extensions maskaru, a 4 za Veryme maskaru). Mogu učestvovati svi.





Toliko od mene za ovaj new in post! :D

Šta vam se najviše dopada?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*


20 komentari:

  1. Liqud Metals sjene!!!! Aaa, želim ih, ima li toga još, zlatom plaćam :D P r e d i v n e!!! P.S. Znaš da više u BGu nema Moda sjena, bile u jednoj maloj privatnoj drogeriji i nema ih više :(...Kad dođem, vodiš me da ih kupim :) Mama mia! mi je takođe hit, predivna paletica i divne si nijanse uklopila...A GR lakići su za 10! :) Svašta nešto fino kod tebe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nadjem u CM-u kupim ti Catrice, ne brini!!! :D :*****
      Za Modu samo se javi malo prije kada budes trabala doci, jer po naruzdbi ih nabavlja ona cura, nema ih kod sebe... njoj stizu iz Turske... pa ih narucimo i taman stignu kada dodjes, a u Galantu nema Mode vise... sve otišlo!

      :*********************************** POŽELJELA SAM TE!!!!

      Izbriši
  2. Uh Liqud Metals sjene su prelijepe,mislim ove nijanse su vrh! :D
    Imam ove EVELINE lakove ali nešto nisam zadovoljna baš :/
    seharu imam istu samo većih proporcija :D
    Želim i ja Aurine proizvode :/ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MiniMax dan-dva i zdravo! :D XDDD Sehare su mi opsesija od kako znam za sebe, skupila sam ih u svim mogućim veličinama... ahhahahahahhaha!!!! Prelijepe su!!! :DDDDDDDD

      Treba dovući Auru kod nas definitivno! :D

      Izbriši
  3. Aurini ruževi su vrh!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se ovaj Pink Age nakon dva probanja baš i ne sviđa... dat ću mu još koju šansu uz druge olovke za usne! :D XD

      Izbriši
  4. Najs najs. Meni najljepsa paletica Inglotova. I moram vec jednom pocet skupljat njihove sjene. Stvarno dugo izbjegavam, a jedino cu tako dobiti paletu kakvu zaista trebam. Malo pomalo i ima da se skupi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ništa jedna po jedna sjena svaki mjesec... hahahahahahahha, a predobre su fakat sjene i vrijede svakog feninga. Meni se sviđa što su OGROMNE! :DDDDDDD

      Paletica je LE i trebala bi je uloviti ako je želiš!!! :****** HVALA OPET!!! :DDDDDDDD

      Izbriši
  5. Sve mi se dopada :). Oriflame maskaru nikad nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Davno, davno, davno još u srednjoj školi sam koristila nekoliko njihovih maskara... jedna je bila KATASTROFA, dok su druge bile baš OK! :D Jedva čekam ovu sivu da isprobam!

      Izbriši
  6. Ti bas nisi stedela :D Ova Inglot paletica mi se cini savrsenaa.:*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja jedva čekam da je sastavim... nemam neku posebnu viziju kako će prva izgledati... ali imam želju da skupim sve inglot sjene... ahahhahahaha... makar jedna po jedna svakog mjeseca! :D :***

      Izbriši
  7. Ovo rumenilo je stvarno Rock Out :D, divno izgleda ! Kad bih mogla negde da ga nadjem, eh..Color trend olovke su mi bile dobre ali brzo se trose. Cekam utiske za Rimmelov korektor, Aurin tecni imam i odlican mi je, a boja Aurinog ruza je prelepa (steta sto ti ne odgovara). Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rock Out sam nasla kod tete sto preprodaje sminku... ima kod nas tako tih ljudi sto prodaju za jeftinjaka essence i catrice, sve novo i neke lude LE kolekcije... :D znaci ne mogu ti opisati koliko je ovo rumenilo predobro.... nije samo da izgleda lijepo u pakovanju, vec je stvarno predobro i kada se nanese!!! :D

      Ne znam sta nije OK s Aurom, ali probat ću s drugim olovkama za usne, mozda nisu odgovarale ove kombinacije olovaka sto sam koristila... XD :D NE ODUSTAJEM! :D

      Izbriši
  8. Oriflame maskare su extra!!! Svi hvale freemen maske moram njih probati!

    OdgovoriIzbriši
  9. Maskare oriflame su super. A i kozmetika essene isto dobra. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve mi se dopada kada je šminka u pitanju <3 samo se nadam da nisam zakasnila na ovo predivno nagrađivanje <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Eveline lakovi su super. Ja sam skoro sebi uzela isto taj 685 i poprilicno sam zadovoljna. Jeftini su, a i relativno postojani. :)

    OdgovoriIzbriši