03. 07. 2015.

Avon bronzing pearls in PINK BRONZE- recenzija


 Avon Bronzing pearls u nijansi Pink Bronze su me je bacile s nogu nakon prvog korištenja. Toliko su mi se ove kuglice-perlice svidjele da sam se čitav dan ogledala u ogledalu i divila se odsjaju na jagodicama!
Perlice dolaze zaštićene u smeđoj kartonskoj ambalaži, na kojoj su navedeni sastojci proizvoda i količina od 22 grama. Pitanje je samo kako ova 22 grama da protošimo? :D



Dobijete dvije vrste kuglica u pakovanju. Jedne su pinky, dok su druge sa srebrenastim šimerom. Skupa daju nevjerovatno prelijep prirodni odsjaj jagodicama!  Perlice sam već spomenula u favoritima juna, a pošto su mi se previše svidjele zaslužuju posebnu recenziju! S njima imam samo jedan problem, a to je da ih ne mogu realno uslikati na svojim jagodicama, ako uspijem svakako ću ubaciti sliku kako izgledaju na meni.

Savršeno će dogovarati jako svijetlimi svijetlim curama i ponašat će se kao rumenilo-iluminator i hajlajter... SVE U JEDNOM PROIZVODU! Tamnijim curama će poslužiti kao iluminator ili hajlajter, ali kao rumenilo neće moći, jer su kuglice dosta svijetle.


Efekat na jagodicama je više nego božanstven. Decentni sjaj koji je toliko prelijep da će svaku curu oboriti s nogu na prvo korištenje. Zagarantovano ćete pasti u ljubavni vrtlog sa ovim kuglicama, jer pored prekrasnog sjaja one mirišu PREDOBRO! Meni se miris strašno svidio, ali opet nekome nešto može prekrasno mirisati, dok nekome taj miris ne može nikako odgovarati, sve je individualno. Miris je definitivno cvijetni, ako griješim ispravite me! :D



Sastojci.

Prekrasna cura mi je na Instagram profilu napisala kako je ona pomješala Avon mat i ove kuglice i dobila savršeno rumenilo sa iluminator efektom (jer su joj ove kuglice bile svijetle za njen ten)... tako da ako ste tamnije pokušajte uraditi ovaj fazon! :D



To je taj decentno-božanstveni odsjaj na kojeg sam pala istog trena... Uz ove kuglice praktikujem konture s Flormar bronzerom, a recenziju sam pisala TU. Savršeno se stope i daju nevjerovatni prirodni look.

Efekat je saten sa laganim wetlook-om. Šljokice su mikro, a trajnost je na mojoj koži oko pet sati. Kasnije bi ga trebalo popraviti i ponovo nanjeti. Minus je što morate paziti na perlice kada ih nanosite kistom, jer uvijek nađu put da ostanu zarobljene u carstvu dlaka svakog kista, pa ih morate vratiti nazad u posudicu.


Šta još da napišem?


Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*

6 komentari:

  1. Imam stare Avon kuglice i samo mogu reći da su predobre i nepotrošive!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek sam tvrdila da ti znaš šta valja! :D

      Izbriši
  2. Ovo bi meni bledoj bilo odlično. :D
    P.S. Ne znam kako sam tek sad zapratila tvoj blog preko GFC-a :O Ili ranije nisi imala tu opciju ili sam ja previdela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je bacilo s nogukoliko mi se svidjelo! Sve ujednom proizvodu,a tako decentan sjaj daje da je nevjerovatno.... ne mogu nikako realno da uslikam na sebi... xDDD

      :D

      Hahhahahahahahhaha... e stavila sam opciju GFC kada sam promijenila izgled bloga! :D :***

      Izbriši
  3. Joj baš se fino presijava na koži! Dobro si uslikala.
    Moram samo rečo da ja kada vidim te kuglice, sjetim se kad sam bila mala, igrala sam se sa maminim kuglicama (krišom) i tačno se sjećam kako kada pređem četkom preko njih, obavezno se dve -tri uvuku u četku, uhhh kako to nisam volela hihi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršen je na jagodicama.... ludim za ovim kuglicama imislim da ću ih korisitit kroz čitavu godinu! :DDDDD

      Hahhahahahha iste smo... i ja sam to radila kada sam bila mala... pa mi ispadnu kuglice na pod sa kista pa trčim za njima po sobi... ahahahahhahah xDDDDDDDDD :D

      Izbriši