10. 03. 2015.

Inglot loose powder 04, recenzija pudera



Kada vidim sniženje spakujem se i idem da vidim šta se nudi, to je refeksna reakcija. Inglot u SSC-u je imao sniženje do -50% na pojedine artikle za naše ženske praznike i jednostavno sam morala obaviti kupovinu, srećom suzdržala sam se da ne kupim SVE!
Sjećate se kako sam pisala da kod mene nećete čitati o puderima, mislila sam na tečne pudere i sa njima ne eksperimenišem... ali kada su u pitanju kameni ili u prahu to volim da pipnem i da probam! U vječnoj sam potrazi da dobrim fiksirajućim puderom i nikad mi ih nije dosta. Tako sam iskoristila  -50% na Inglot loose powder i kupila ga! Regularna cijena mu je 44 KM, a ja sam ga platila 22 KM, pa ko bi odolio ovoj cijeni... još dobijete 30 grama proizvoda! Dobro ste pročitali.
Nijansu sam odabrala iz prve, kako je svijetlo u svim radnjama vještačko i preloše nekako se skoncentrišem i zamislim to kako bi izgledalo na prirodnoj svijetlosti, to mi je neka super moć! Da li mi odgovara nijansa i kako se puder ponaša, to ćete pročitati u nastavku posta... :D

Sastojci. Mislim da me Inglot polako, ali sigurno kupuje s ovim PARBEN FREE proizvodima,







Puder dolazi u kompaktnoj ambalaži i ja  ga od milja zovem puder od pola kile! Ogroman je! Uz puder dolazi praktični aplikator, napravljen kao od frotir platna, jako čudan... ali radi svoj posao dobro. 
Nijansa je 04 i meni savršeno odgovara i mislim da će mi čak i ljeti odgovarati, jer ne ostavlja previše boje kada fixirate s njim tečni puder, već se na čudan način spoji sa puderom ispod. Znate da imam svijetleću jako svijetlu facu i da koristim Rimmel Lasting Finish 25h (recenzija tu) u nijansi 010, što je jako svijetlo... rozog sam podtona i takve pudere i koristim. Srećom "ubola" sam puder pravog podtona i prekrasna šminkerka iz Inglot radnje mi je na licu mjesta testrirala ovaj puder, kada sam je zamolila za pomoć oko nijanse... strašno flafkasti i mekani kist je prešao preko mog lica i to je presudilo da ga kupim... hahahahaha!!! :D




Količina sa slike ispod je dovoljna za čitavo lice. Ja prvo istresem toliku količinu u poklopac pa pređem aplikatorom preko pudera... presavijem aplikator i trljam da puder uđe u sam aplikator, otresem ga i laganim potezima (presavijem aplikator na pola i valjam doslovno po licu, ali lagano) utisnem puder preko tečnog. Ako nisam raspoložena za ovaj metod onda puder fiksiram sa ravnim buffing kistom.
Ono što sam primjetila je da mi ova nijansa ne odgovara za područje oko očiju, koje želim da posvijetlim, a to radim s Inglot cream korektorom u nijansi 37 (favorit februara tu, biće recenzija), jer je ovaj puder boja mog fake pale tena i zatamni mi područje oko očiju (tu koristim Essence all about matte bijeli puder u kamenu), pa ga na toj zoni ne korisitim, već samo po ostatku lica! Puder je na mom licu savršen, nije taman, niti svijetao, već se apsolutno uklapa i ovo je moja nijansa.




Puder je na dodir izuzetno svilenkaste, mekane teksture, jako sitno mljeven. Ostavlja mat finiš i na mom suhom licu nije napravio nikakve probleme, iako mi je lice bilo iziritirano sa alergijom i nekoliko sasušenja, kao posljedicom iste. Mogu reći koliko je mat na licu, toliko ostavlja svilenkasti trag i nije brašnast. Lice mi se blago prosija poslije 4-5 sati (zimi) i dobije još ljepši finiš, čudno? Dok se ljeti prosijam tek nakon 6 sati! Ovo je postao moj must have puder tokom ljetnih dana! Efekat na licu je WOW, a slika se predobro!

Nisam ga korisitla samog, tako pudere ne koristim nikad i ne znam kako se sam ponaša na licu.
Ono što me je razočaralo je to da uz ovu kupovinu nisam dobila niti jedan tester, ali nema veze... dobila sam ih tonu prošli put!
Veliki plus je to što svako može pronaći svoju odgovarjuću nijansu ovog pudera... izbor je veliki! :D
Sve u sevmu... ovaj puder bih mogla potrošiti za neke dvije godine svakodnevnog korištenja! Sviđa mi se više nego što vam to mogu riječima opisati.. Već sam isplanirala idući pohod na Inglot.



Jeste li probale ovaj puder i koji vam je najbolji fiksirajući puder?


Do idućeg čitanja! :*

9 komentari:

  1. super cijena za tu količinu, mene uvik ubije šta daju popuste kad ja nemam para -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isplati se za kolicinu i fin je, ali eto ne treba pretjerivati! To je neki znak! :D Ne spominji mi pare naradnih pola godine... teski bankrot. xDDD -.-

      Izbriši
    2. mene papirologija ubije svaki put -.- pa ti budi stranac, i živi ako možeš, to te niko ne pita XD

      Izbriši
  2. Dopada mi se kako izgleda, a pristupacan je. Primecujem da je mala kolicina dovoljna tako da moze duze da traje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvije godine će ovo meni trajati... baš ga malo treba, a dođe ga previše! :D

      Izbriši
  3. Jel to gramaza za dilanje? :D Zvuci jako dobro, pogotovo omjer cijene i kolicine, a njihovi su mi se proizvodi do sada pokazali kvalitetni tako da vjerujem da je ovaj puder takodjer jedan takav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahahaha... hladno puder od pola kile!!!! :D Ovo ko potrosi pricat ce! Super se i meni do sada sve pokazalo njihovo i jako su fini u radnji i ljubazni milina otici... mada najvise volim snizenje! :D

      Izbriši
  4. Nemam ništa Inglot a ovaj puder se čini interesantan a svakako je i neophodan :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje ti je kod njih na licu mjesta da ga probaš i vidiš kako odgovara tvom tipu kože... :D

      Izbriši