07. 01. 2016.

Najčešće korišteni proizvodi i favoriti novembra i decembra


Obaveze, obaveze, obaveze. Tim riječima mogu opisati novembar i decembar. :)
Šta sam to najčešće koristila u ovim hladim mjesecima možete vidjeti u ovom postu.

Prva je THE BALM NUDE DUDE paleta sjena, za koju planiram posebnu recenziju napisati... nedostaje mi još nekoliko look-ova da upotpunim post. Paleta je san svih snova i jako je volim! <3

Carly Bybel paletu koristim svaki dan i to drugi i treći hajlajter iz palete... mislim da su ovo presavršeni hajlajteri i da ću im dotaći dno. Sreća pa paleta nije LE. :D Recenziju sam pisala u OVOM POSTU.

NYC paletice sjena su mi se pokazale više nego dobrim i planiram im iskuckati recenziju... čak i ove baze za sjenu što dođu u paleti su jako dobre... hmmm ove paletice su odličan ulov! :D





MAC matte karmin u nijansi Diva i volimo se i mrzimo! Na kraju smo se zavoljeli. Nijansa mi se previše sviđa, a planiram ga predstaviti u posebnom postu... :)

Essence Long Lasting olovka za usne u nijansi My lovely frapuchino  je najkorištenija olovka za usne ikad u mojoj kolekciji. Stalno je koristim, jer mi se ova nijansa previše sviđa! Presavršena nude nijansa, fina kremasta formula, a cijena je oko 3KM. Kud će bolje?






CATRICE Liqud kamuflaža je u najkraćem mogućem roku postala moj najčešće korišteni proizvod i koristim je pri apsolutno svakom šminkanju. Jako je gusta i prekrivanje je iznad levela maxi!!! :D Ovo je proizvod koji će se zasluženo naći u u mojim godišnjim fvoritima! Sve što sam željela od jednog korektora sam našla u njemu. Savršno naliježe na područje ispod očiju i prekriva apsolutno sve! Zna se malo zavući u borice, ali pazim sa fino fixiram puder ispod očiju.




CATRICE Even Skin Tone tečni puder sam jako često koristila i za moju suhu kožu lica se pokazao odličnim, ali nije skinuo sa trona moj omiljeni Rimmel Lasting Finish 25h. Sa ovim puderom se pošteno zamastim akon 3-4 sata nošenja, jako je udoban na licu, nije izazvao nikakve gadosti, niti je sasušio dodatno na duže staze moje lice. Prekrasno miriše i predobro prekriva. Sa lakoćom se blenda i stapa sa kožom lica stvarajući dewy finish. Dosta prirodno izgleda na licu, imajući u vidu da je ovo puder sa jakom prekrivnom moći... ja sam prezadovoljna. Nijansa 020 mi odgovara u ovo vrijeme dok se nose rolke i šalovi! :D


Toliko od mene za ovaj put! :D 
Jeste li probale šta od ovih proizvoda i kako se vama sviđaju?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*

8 komentari:

  1. Meni je kamuflaža prezakon :D baš mi se sviđa, skoro pa više nego ona u kremi :D
    Danas sam si kupila artdeco, da i nju probam, sad 50% popusta na artdeco pa ugrabila za 5,5 KM :D
    Puder catrice je stvarno super, a poslije njega ću probati onu najsvjetliju nijansu, baš je za nas duhove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je artdeco za moju suhu kozu nekako ni vao ni tamo... slbo se maze! XDD :DDDDD

      Ali zato namjeljam Catrice tecne svuda po licu! :DDDDDDD XDDDDD

      Puder mi takodjer treba najsvijetliji od catrice! :DDDD

      Izbriši
  2. mene je kamuflaza skroz iznenadila, odlicno prekriva i super je :D a thebalm, sto reci :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve prekije pred sobom catrice... bas sam zavoljela ovu kamuflazu (jer sam ja tip fasada proizvoda)! :DDDD

      Goli frajeri ima da nemaju ovaj peskir preko kad dotaknem dno sjena! :DDD

      Izbriši
  3. Ima tu dosta proizvoda koje obožavam :) a to bi bili MAC Diva, Nude Dude, Catrice tekuća kamuflaža i Even Skin Tone, Esssence Frappuccino olovčica... hm, skoro sve iz posta! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. AAAAAAAAA SVEEEE!!! :D


      To ti je zbog toga što sto obje vage i rođene na isti dan! :DDDDD XDDD


      <3

      Izbriši
  4. Ej pa nedavno sam citala, u jednom od gostujucih postova na makeup arena blogu da su mac diva i gr velvet matte 23 vrlo slicni sto se tice boje tako da se mogu smatrati za dupe, a s obzirom na predivnu teksturu gr karmina, mozda nije lose imati ga u rezervi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam 23-cu i na mojim usnama nije ista nijansa kao Diva... skroz su drugačije i na meni je 23-ca dosta tamnija od Dive... oba volim i oba su posebna na svoj način, a GR ima daleko bolju teksturu od MAC-a! :DDDD

      Izbriši