08. 07. 2015.

Top 5 muških idealnih mirisa-parfema (EDT, EDP)



Krenula sam pisati post o karminu, koji mi je kupio srce za čitav život i onda sam shvatila da moj blog čitaju i muškarci. O, HVALA VAM. Ovaj post je samo za vas. :D
 


Nebrojeno mnogo puta mi se desilo da boravim u muškom društvu i da rijetko koji muškarac fino miriše. Moram vas kritikovati. MORAM. Šta je muškarac bez svog signature mirisa- NIŠTA. Dezić nije miris i ne možete mirisati na dezić, jer isti izlapi za sat vremena sa kože. 
Šta vam je potrebno? Pa EDT ili ti ga Eau de toilette za postojan miris tokom čitavog dana. Koliko sam upoznata samo YSL ima muški EDP i to jedan od mojih omiljenih  LA NUIT DE L' HOMME i TOM FORD NOIR.
Ako ste dobili od cure ili momka nekad u životu na poklon miris u bilo kojem obliku to je ništa više nego otvorena poruka koja glasi... EVO TI DA MI MIRIŠEŠ I KORISTI TO REDOVNO. :D

Ne poznajem niti jednu ženu u  svom životu koja je rekla da joj miris kod muškarca nije bitan... e tu su frajeri malo kritični, jer većina ne obraća pažnju na druge, a najbitinije im je da su se okupali taj dan sa sapunom i izašli vani svježi i poletni. Recimo, ja osobe u svom životu pamtim po mirisu, svaka osoba drugačije miriše i  volim osobe koje lijepo mirišu... isto tako volim šminku koja toliko lijepo miriše da bih je pojela, pa zaključite šta želim reći.

OK, mirisa je puno. Svaka osoba ima i preferira drugačiji ukus (cvjetni, voćni, citrusni, okeanski, orijentalni, drvenasti i mix po dvije kombinacije od navedenih). Mene su u školi učili da je nekulturno pokloniti drugome na poklon miris. MA NEMOJ?! Ko ne želi luksuzni parfem na poklon neka digne dva prsta! XD
Ja odem u parfumeriju uzmem papirić napršćem na njega šta želim i pokažem osobi kojoj želim da poklonim i za koji se odluči taj kupim. Što se parfumerija tiče meni je najdraža INOMA parfumerija, jer jedini daju popuste na sve brendove, poklone i gratise.  U INOMI sve što sam kupovala sam uspjela uloviti na sniženju od -20%, što je za mene puno i hvala im! Nerviraju me ponude u CM-u i DM-u gdje se na sniženju mogu kupiti uglavnom jeftinjak brendovi i nikad ne snize ništa moćno. Pitala sam ih hiljadu puta kada će sniziti nešto konkretno odgovor je uvijek isti, naša akcija je uvijek ista. Ćao.

U ovom postu ću vam predstaviti mojih TOP 5 orijentalno-drvenastih mirisa, jer ja volim, nosim i poklanjam ove mirise. Mrzim citruse, voće, vaniliju, slatke mirise i mirise na znoj. Teškog srca sam se odlučila na samo njih pet... jer kada bih krenula nabrajati teško bih se zaustavila na top 20, a post bi bio predugačak! XD
Orijentalni mirisi su jaki, puni, odvažni, egzotični i pristaju takvim osobama, dok ih drvenaste note besprijekorno krase!


1. YSL LA NUIT DE L' HOMME EDT- biram EDT verziju, ne EDP... jer je za mene dosta punija, privlačnija, senzualnija, elegantnija, muževnija. Najavljen je kao miris kontrasta i tenzija, da baš je takav!


Bočica je tamna i moćna, kao da najavljuje snažne sastojke koje nosi u sebi. Veo misterije i eksplozivni začinski akord otkriva kardamon, uz iskričavu svježinu bergamota, kedra i lavande, koji reprezentuju mušku snagu. Kim i vetiver u osnovi obezbjeđuju senzualni finiš, i bogat elegantni smiraj.
La Nuit de l`Homme je dostupan u tri veličine bočice, 40ml EDT, 60ml EDT kao i 100ml EDT, uz parfimisani deo sprej u kolekciji. Parfem su kreirali: Anne Flipo, Pierre Wargnye i Dominique Ropion.
Neki će reći da je ovo mirs koji se nosi preko jeseni i zime, ja ću reći da je ovo miris koji obara s nogu u svako doba dana ili noći. Savršen miris za savršenog muškarca. Trajnost mu je perfektna, dokle ne odlučite da se okupate! :D Traje doslovno toliko. Jesam li rekla SAVRŠEN? Od ambalaže do mirisa, platit ćete ga skuplje, ali će vam trajati predugo, jer ga je potrebno minimum! Bez komplimenta sa ovim mirisom nećete moći proći! Šarmer nad šarmerima.

2. TOM FORD NOIR- teško ćete ga nabaviti, ali vrijedi! Dosta je skuplji od ostalih mirisa, ali opet VRIJEDI! Reče jednom jedna simpatična žena da bi Tomu oprostila sve i da smrdi na kilometar, pogledajte tog šarmera i zamislite apsolutno šarmerski miris.


Noir od Tom Ford je aromatični začinski miris za muškarce.  Noir je predstavljen 2012. Gornje note su bergamot, verbena, kim, ružičasti biber i ljubičica; srednje note su crni biber, muškatni orah, iris iz Toscane, geranium, bugarska ruža i muškatna žalfija; bazne note su opoponaks, amber, pačuli, vetiver, cibetka, vanilija, stiraks, koža i benzoin. Dostupan je kao Eau de Parfum. 
Trajnost mu je odlična. Izuzetno zavodljiv i provokativan. Aura dobra, totalno zavodnički miris, koji se javlja sa kože izvnova i iznova. Ovo je parfem koji se razvija na koži svake 2-3 minute stvara novi koncept i doživljaj.  Preporučujem kupovinu poslije mirisanja istog, nikako ne na slijepo.

3. GUERLAIN IDEAL HOMME- naziv govori SVE. Idealan muškarac. Nemam više ništa za dodati na ovo!


 L’Homme Ideal od Guerlain je drveni aromatični miris za muškarce. Ovo je novi parfem. L’Homme Ideal je predstavljen 2014. Parfem je kreirao Thierry Wasser. Gornje note su citrusi, ruzmarin, cvijet narandže i ljuta narandža; srednje note su badem i mahune tonke; bazne note su koža, kedar i vetiver. 
Vrlo specifičnog otvaranja i prvih nota. Jako postojan. Nije za svakoga, treba ga znati nositi. Ostavlja ukus na nepcu kada ga pomirišete, a to je ono po čemu ja pamtim jako dobre mirise! Aura mu je dosta jaka.

4. DOLCE & GABBANA THE ONE- je tipični drveni-orijentalac. Reakcija će vam sigurno biti pa ovo klasika, ali mmmmmm... ima nešto u njemu, daj mi opet da pomirišem! :D


Ideju koju je Stefano Gabbana želio da isprati u vezi ovog parfema, i da “od njega napravi pravi UOMO , tj. muževni muški parfem, klasičan, ne banalno klasičan, već mušku klasiku koja će trajati godinama, i biti parfem koji će žene obožavati.”
Note koje ovaj parfem poseduje, formulisane su po ukusu Gabbana kreatora, koji je želeo drveno začinjenu kompoziciju parfema. “Volim začinjeno-orijentalne note, i mi nikad nismo imali parfem iz ove olfaktivne grupe, parfem koji će biti topliji od predhodnih muških mirisa.”-izjavio je Gabbana.
Parfem se otvara iskričavim notama grejpfruita uz korijander i bosiljak, srednje note uvode kardamon, djumbir i neroli u kompoziciju, a donje note formiraju muževan trag akordima kedra, ambergrisa, i duvana.
Parfem je napravljen u saradnji sa P&G Prestige Product i International Flavours & fragrances Inc. (IFF). Bočica muškog parfema je modelirana da prati žensku bočicu parfema, iste forme, od stakla, uz metalno srebrni vrat i pravougaoni zapušač od metala čokoladno-braon boje.
Interesantno je da će parfem reklamirati glumac Matthew McConaughey, koji će se u reklami pojaviti obučen. Dizajneri su željeli da im parfem The One for Men reklamira najseksipilniji muškarac na svetu, i Gabbana dodaje da je « Ovo prvi put da se model u reklami za njihov muški parfem pojavljuje u odjeći ».
Parfem je dostupan u količini od 50 i 100ml edt uz prateću kozmetičku liniju.
Topao, profinjen, muževan, sofisticiran miris. Trajnost jako dobra.

5. PACO RABANNE 1 MILLION INTENSE- svi su čuli za 1 Million, ali ja biram 1 Million INTENSE! Dovoljno drugačiji od "običnog miliona", a opet vrijedan pažnje!


Muški miris 1 Million dizajnerske kuće Paco Rabanne doživio je ogromnu popularnost od kada je lansiran 2008. godine. Jedino dosadašnje reizdanje ovoga parfema bilo je 1 Million Absolutely Gold, pure parfem varijanta predstavljena 2012. godine. U 2013. pojavljuje se i nova verzija - 1 Million Intense. Parfem je najavljen kao utjelovljenje ekstravagancije.
Začinsko – drveno – orijentalna kompozicija ove intenzivnije i dublje verzije započinje svježim i začinskim notama crvene mandarine, kardamoma, crnog bibera i šafrana. Absolut ruže, neroli i cimet čine srce parfema, položeno na bazu bijele kože, korijen irisa, pačulija i sandalovine.
U reklami za novi parfem učestvuju već poznata lica – modeli Matt Gordon i Dree Hemingway. Miris je dostupan kao 50 i 100 ml Eau de Toilette Intense.
Ako ne volite mirisati kao drugi, ona je INTENSE verzija za vas. Po meni je blaži od originalne verzije i baš zbog toga ljepše stoji na koži, dugotrajan je, a aura mu je neponovljiva. Ako tražite signature scent onda bježite od 1 Million, jer je toči na hektolitre!

Slike preuzete s neta, kao i dio sa notama parfema, nisam luda to sve da znam. xD

Na samome kraju, mirise-parfeme uvijek kupujte u parfumerijama i samo u pafrumerijama, možete uvijek naći sniženja za sve. A najjednostavnije dupljak možete prepoznati ako uporedite serijski broj za kutije i sa dna bočice, ako se ne poklapaju znači da je fejk.

Miris je puno više od samog mirisa za mene. :) Dobar miris ce vam ekspresno popraviti raspolozenje i dici samopouzdanje.


Koje muške mirise volite?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :***

10 komentari:

  1. Odgovori
    1. Dvoumila sam se da ga stavim na 4. ili 5. mjesto i onda sam shvatila da će biti na 1. mjestu u idućem postu... hahahahahahah... idemo dalje drugi, treći dio po top pet! :D Šta ti je vaga! :D

      Izbriši
  2. Bruno Banani je meni vrh, obozavam ga. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bice u postu o dobrim jeftinim mirisima na prvom mjestu... :D :** Luda sam za njim!

      Izbriši
  3. Guerlainov mi nikako ne leži, 1 Million Intense mi se sviđa, preostala tri nisam probala ili se ne sećam, gledaću da njušnem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, Ideal Homme treba znati nositi, nije za svakoga... bas je specificno jak-slatkast i oatavlja ukus u grlu... xD


      YSL nuit pod hitno pomirisi, BETON JEEEEEE!!!! <3 :D

      Izbriši
  4. Armani Code je također odličan, a od pristupačnijih, tj jeftinijih Avonov Premiere luxe muški je super

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Code klasik nad KLASICIMA! Ljubav! :DDDD

      Taj Avon ću ga ošnjuhnem prvom prilikom! :D

      Izbriši
  5. bentley intense edp i armani code profumo

    OdgovoriIzbriši
  6. bentley intense edp i armani code profumo

    OdgovoriIzbriši